Skip to main content

جناب تبریزی عزیز؛

جناب تبریزی عزیز؛
اقبال اقبالی

جناب تبریزی عزیز؛
من با نظرات و سابقه نیک شما در دفاع از انسان و انسانیت و مبارزه تان با نفرت پراکنی فاشیستی آشنا هستم. به چند نکته اشاره می کنم:
1-هوچیگری و فضاسازی قرمپرستان فاشیست در یکدهه گذشته همواره فضا را برای یک گفتگوی سالم آلوده ساخته و همواره تهمت زده و در قبال گفته هایشان مسئولیت پاسخگوئی ندارند. از شما می پرسم که شما می توانید ادعا کنید که برخی از کمنتارنویسان ایرانگلوبال، مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها، ترکیه و عربستان نیستند؟ من و شما کمنتارها را می خوانیم و در باره خوب و بد آنها نظر می دهیم.2- نگرش درست افراد بازتگثیر می شود؛ حتی از زبان شیطان!همواره منبع ذکر شده است 3- تصور می کنم من از نخستین ها بودم که موضع شفاف خود را نوشتم. و تا کنون 4 مطلب در فس بوک ام درج کرده ام که یکی از انها کمنتار شما بود. 4- در دهکده جهانی هرکس هر جور دوستت دارد خودش را معرفی کند ولی تحمیل نه



Eghbal Eghbali
8. November um 22:22 ·
http://iranglobal.info/node/51325
عذرخواهی تهيه كننده گروه فتيله از آذری زبانان
توهین و تحقیر فاشیستی، جرم سیاسی است!
صدا و سیمای حکومت اسلامی توسط دلقک هائی اداره می شود که شعور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاکمان را نمایندگی می کنند و توهین های مکرر به اقوام ایرانی نمی تواند امری تصادفی باشد. جکومتگران می خواهند با ایجاد تفرقه و تشتت میان ایرانیان، در روند همبستگی رزمنده و سکولار دمکراتیک ملی برای گذر از نظام اختلال ایجاد کنند. ما بارها شاهد تحقیر اقوام ایرانی از تریبون های اسلامگرایان بوده و هستیم. توهین و تحقیر مردم به دلیل رنگ یوست، تبار، دین، زبان و .. جرم است و تنها عذرخواهی کافی نیست.
ایرانیان هر روز در اشکال گوناگون از عزیمتگاه اسلام، توسط اسلامگرایان مورد تحقیر قرار می گیرند و حکومت اسلامگرایان در ایران، خود بزرگترین لکه ننگ بر دامان ایران و ایرانیان است. اما آنها پا را فراتر گذاشته و در قالب برنامه های تلویزیونی (صدا و سیمای اسلامگرایان)، اقوام ایرانی را نیز تحقیر می کنند. دلقک های حکومتی در تلویزیون (گروه فیتیله) دو هموطن اذربایجانی را در نقشی که شایسته حاکمان است مورد تحقیر قرار دادند. در پی اعتراضات مردمی، آنها مجبور به عذرخواهی شدند.
=============

Eghbal Eghbali
10. November um 08:46 ·
نظر:
تبریزی
11/10/2015
============
شکنجه و کشتار هزاران تن در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم آخوندی نه تبعیض است، نه ستم است، نه ظلم است، نه حق کشی است! ده برابر شدن بهای نان در بیست و چهار ساعت نیز تبعیض نیست! تورم تازنده و گرانی های جهشی نیز تبعیض نیست! از کار بیکار شدن کارگران و رنجبران نیز تبعیض نیست! گرفتار شدن زن ها با حجاب سیاهی و تباهی نیز تبعیض نیست! تاراج های میلیاردی گردانندگان و وابستگان رژیم آخوندی با ارقامی نجومی و باورنکردنی نیز تبعیض نیست! تجاوز به زنان و دختران و تیرباران کردن آنها در زندان های رژیم آخوندی نیز تبعیض نیست!
============
تاکتیک های مبارزه برای ساقط کردن ماشین حکومتی جمهوری اسلامی نمی تواند جدا از ارزیابی از توازن قوا، آمادگی های رزمی مردمی و امکانات واقعی برای درهم شکستن تعادل حکومت در دستور قرار گیرد. ما در "دوران تدارک" بسر می بریم و اتخاد تاکتیک های زودرس پیامدهای نامطلوب دارد؛ گرچه:
=============
نظامی که به رعایت دمکراسی در میان بالائی ها (نظام مافیائی) پایبند نیست، قطعن این حق را در قبال پائینی ها هم برسمیت نخواهد شناخت!
از اینرو؛ محتملترین چشم انداز اینست که اسلامگرایان حاکم مبارزه قهرآمیز را به ملت ایران تحمیل کنند. واقعیت اینست که شکل مبارزه را حکومت ها تعیین می کنند و نه ملت ها. ملت ها صلحجو و از طریق مبارزه مسالمت آمیز اهداف شان را دنبال می کنند و این مستبدین و مرتجعین هستند که در برابر تغییر می ایستند و برای حفظ منافع حقیر خود به سرکوب، شکنجه، زندان و قتل عام مردم پناه می برند. در بیانیه حقوق بشر قیام علیه جباریت برسمیت شناخته شده است در خطاب به مستبدین آمده است: "از آن جا که ضروری است که از حقوق بشر با حاکميت قانون حمايت شود تا انسان به عنوان آخرين چاره به طغيان بر ضد بيداد و ستم مجبور نگردد."
====================
Eghbal Eghbali
21 Std. ·
http://iranglobal.info/node/51400
واکنش یغما گلرویی به توقف برنامه عموهای فتیله ای
پخش برنامه «فیتیله‌» روز جمعه ۱۵ آبان ماه از شبکه دو سیما که موجبات رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری پیش آمد و منجر به تعطیلی این برنامه شد با واکنش های متفاوتی روبرو شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سهره نیوز،یغما گلرویی ترانه سرا،شاعر،نویسنده و مترجم ایرانی در یادداشتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: ....
===============