Skip to main content

تفکرایرانی-فارسی ملغمه عجیب و

تفکرایرانی-فارسی ملغمه عجیب و
Anonymous

تفکرایرانی-فارسی ملغمه عجیب و منحصر به فردیست. در حالیکه نظامی فراتر از پان در اوان قرن 20 بر پا کرده اند و سرزمینهای ترک, ترکمن و عرب انیرانی را با اشغال نظامی در سیستم فاشیستی خود و سیاستهای اولترا خشن سرکوبگر تصاحب نموده اند خود را مخالف هر پانی (شامل پان کردیسم نمی شود) می دانند!!!!! تنها در میان این جماعت میتوان به اولترا ناسیونالیستهائی برخورد که به استحاله اجباری دیگران در فرهنگ و زبان رسمی دولتی التزام عملی دارند ولیکن خود را انتر ناسیونالیست می نامند!!!! ادبیات سیاسی اینان از حقوق فردی انسانها و ایندیویدوالیسم پر است طوریکه انسان تصور می کند لیبرال-دموکرات هستند!!! اما نه اشتباه نکنید اینها کمونیستهای جامعه گرای این جمع هستند!!!! از کهریزکیان تا شاه الهی ها , از دموکراتهای خود خوانده در واقع فاشیست تا انتر ناسیونالیتهای در عمل پان ایرانیست همه و همه پست سنگری خیالی

متحد شد اند و دن کیشوت وار به دشمن نامرعی بنام پان ترکیسم شلیک می کنند. با وجود اینکه هیچکدام از نیروهای متشکل ترک آزربایجان جنوبی به گواه مانیفستهای مستندشان, تشکیل کشور بزرک ترک 300 ملیونی به مرکزیت سرعین!!! یا سولدوز !!!! را در برنامه خود ندارند, باز حضرات درگیر مبارزه ای جانانه با پان ترکیسم هستند!!!! ( لازم است قید شود که پان ترکیست بودن نیز یک انتخاب مشروع سیاسیت )

آش شله قلمکار سیاسی که در بالا بدان اشاره شد را در هیچ ظرفی حتی به بزرگی یک کشور نمیتوان مظروف کرد مگر پشت جبهه خیالی مبارزه با پان ترکیسم.