Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام
.... اين بار تركمنها و اعتراض سردار آزمون بازيكن تركمن
گونار تی وی: در حالي كه چند روز از توهين بي شرمانه شبكه دو سيماي ايران به توركها نگذشته بود اين بار بازيكن تركمن تيم ملي فوتبال ايران در صفحه اينستاگرام شخصي اش به تيتر روزنامه ورزشي پر تيراژ ٩٠ تهران اعتراض كرده است.
به گزارش گونار تی وی به نقل از گاماج، روزنامه ٩٠ تهران يك روز قبل از بازي تركمنستان - ايران در تيتر اول نوشته است: "تركمنها بايد زانو بزنند" به همين خاطر، سردار آزمون مهاجم جوان و تركمن تيم ملي فوتبال ايران در صفحه اينستاگرام شخصي خود مطلبي را به عنوان اعتراض به رفتار نژاد پرستانه روزنامه فارسي ٩٠ با اين عنوان انتشار كرده است: " من، Y.A

پدرم، مادرم، خواهرم، آبا و اجدادم، همه ترکمن بودیم... از ما، بسیار بودند مردان و زنانی که چه در این عصر و چه در تمام صده های قبل، برای دفاع از نام و ناموس «ایران» جان و مال شان را باختند. من، پدرم، نیاکانم همه و همه ترکمن هایی هستیم. آن چه روی جلد یک رسانه ورزشی خواندم، قلبم را شکست. بیاییم به هم، به هم نوعان مان، به هم وطنان خود از هر زبان و نژاد و دین و آیینی احترام بگذاریم. من، سردار آزمون، یک ترکمن هستم.
گفتنی است افکار عصر جاهلیتی پانفارسیزم در قرن 21 بارها بر علیه ملل غیر فارس مشاهده شده شده است که این نشان از عقب ماندگی ذهنی پانفارسیزم و به اصطلاح روشنفکران قوم فارس است.