Skip to main content

جناب شاهین با احترام, این

جناب شاهین با احترام, این
Anonymous

جناب شاهین با احترام, این توهم که همه چشمانشان بسته و ناآگاهند وتنها شما قادر به رویت حق وحقیقت بوده وهستید نشان از ذوب شدن شما در فرهنگ مذهبی, عقب مانده خاورمیانه دارد علیرغم اینکه حتم دارم ادعا می کنید سکولار و مدرن هستید. پذیرش این فاکت که هر کسی از دید خود مسائل را می بیند و خود را محق می داند و حقیقت در انحصار احدی نیست , اولین شرط تعلق به خانواده جهانی دموکراتها و احترام به انسان است. پند و اندرز کار غیر اخلاقی مختص ماهائیست که تصورمان بر اینست که بهتر می اندیشیم و فهم و شعوردیگران در حد ما نیست و ما موظفیم راه و چاه را نشانشان دهیم. پ ک ک سخنش را از لوله تفنگ فریاد می زند و فرهنگ و سواد مبارزه مدنی را ندارد و در نتیجه بازیچه دست این و آن از جمله آ ک پ است.

اروپای غربی با تمام کاستی های خود انسانی ترین و متمدن ترین بخش جهان است و قوانین آن با کرامت انسانی بیشترین همخوانی را دارد.

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید " هر اتفاقی که بین دو طرف متخاصم می افتد دو قرائت متفاوت خواهد داشت و باید هر دو را شنید" . در خصوص ادعای واهی ارامنه و مسائل دیگر امیدوارم شما دیدگاهها و فاکتهای طرف دیگر تخاصم را هم مطالعه کرده باشید.