Skip to main content

سالام (4)

سالام (4)
Anonymous

سالام (4)
گفتنیست یک نماینده ی جمهوری اسلامی در مورد گوناز تی وی و حرکت ملی آزربایجان ، فعالین بی گناه تورک را به عنوان پروژه ی مشترک "کا گ ب ، موساد و سی آی ای" مطرح کرده بود. چنین تحلیل نازلی تنها می تواند از یک وابسته ی جمهوری اسلامی سر زده باشد. زیرا سرویس اطلاعاتی سابق شوروی و روسیه ی امروزی متعلق به بلوک شرق و سرویس های ایالات متحده و اسراییل متعلق به بلوک غرب هستند چگونه این دو بلوک که "تنها چند ساعت با جنگ اتمی فاصله داشتند" را می توان به عنوان همکار معرفی کرد؟ آیا بهتر نمی بود که این فرد نادان به جای ذکر نام سرویس امنیتی رفیق گرمابه اش روسیه ، از یک کشور متعلق به بلوک غرب نام می برد و افترایش را کمی منطقی تر بیان می کرد؟
در ادامه ، سایت وابسته به سپاه اعتراف نموده که فعالین داخلی در دام رژیم ایران نیافتاده اند این مطلب به صورت زیر آمده است :

"البته جای تاسف و تامل دارد که لیدرهای جریانات معدود قوم گرای داخل کشور، نه تنها مرز خود را با خارج نشینان مشخص نکردند بلکه سعی کردند تا به طرق مختلف نشان دهند که اصلا توهینی درکار نبوده و ارگان های امنیتی برای تخریب گوناز ،کلیپ توهین به ائمه را ساخته اند."
سپاه در این مورد که ملت تورک فریب نخورده اند به این شکل تاکید موکد می کند :
" البته جای تاسف و تامل دارد که لیدرهای جریانات معدود قوم گرای داخل کشور، نه تنها مرز خود را با خارج نشینان مشخص نکردند بلکه سعی کردند تا به طرق مختلف نشان دهند که اصلا توهینی درکار نبوده و ارگان های امنیتی برای تخریب گوناز ،کلیپ توهین به ائمه را ساخته اند."
این در حالیست که ویدئوی منتشر شده توسط آناج و سایر سایت های سپاه آنقدر ساختگی و بی مزه بودند که واقعا به قول آناج ، فعالین داخلی باور نکردند.
همچنین این سایت های وابسته به سپاه دوباره بر شکست مفتضحانه ی پروژه ی خود به نام "غلامان تورک اهل بیت" با عبارات زیر تاکید نمودند :
" و حتی پای را فراتر نهاده و با بی شرمی به ارادتمندان اهل بیت(علیهم السلام) که سعی داشتند با پیوستن به کمپین غلامان اهل بیت،ارادت خالصانه خود را به این خاندان نشان دهند،توهین نموده و این کارها را خرافاتی برای ظلم و فشار بیشتر بر مردم آذربایجان! قلمداد نمودند."
اولا گوناز تی وی در این مورد به صراحت نوشت که " عبارت غلامان تورک عبارتی توهین آمیز و ساخته و پرداخته ی پهلوی می باشد" دوما گوناز تی وی در اینباره تاکید کرد که "هرگز امام آزادی خواه شیعیان ، حسین نمی توانست که پیروان خود را به غلامی دعوت کرده باشد زیرا وی آزادی خواه یود نه بردگی طلب". این مطلب چهره ی دو رویی رژیم ایران و توهین از مجرای سوء استفاده از دین توسط این رژیم را به شدت افشا می کرد. زیرا در اسلام همه ی انسانها غلام خداوند هستند ولو اهل بیت. و در اسلام تاکید می شود که انسانها نباید بردگی انسانی دیگر را بکنند. پیامبر اسلام خود دهها غلام و کنیز را آزاد کرده است چگونه چنین دینی می تواند بردگی و غلامی را تبلیغ کرده باشد؟
اما اعترافات سپاه با عبارت زیر عریان تر هم می شود :
" بعد از انتشار کلیپ اهانت اوبالی و راه اندازی کمپین غلامان ترک اهلبیت برخی از گروه های قوم گرای فعال در شبکه های مجازی ،برخلاف انتظار نسبت به این موضوع موضع گیری منفی نمودند."
در این مطلب استفاده از عبارت "برخلاف انتظار" حایز اهمیت فراوانی می باشد. زیرا نشان می دهد که انتظارات جمهوری اسلامی بر آورده نشده است و ملت تورک علیرغم دستگاه عریض و طویل رسانه ای رژیم ایران فریب نخورده اند.
جملات زیر نشان می دهد که نویسندگان مطلب زیر در سایت های سپاه ، خود نیز سخنان آقای اوبالی را ندیده و نشنیده اند :
" بررسی این نوشته ها و حتی ادعاهای مجریان شبکه گوناز نشان می دهد که آنها حتی این کلیپ ها و ... را ندیده اند.شاهد ماجرا هم اینکه اصلا نه در توهین احمد اوبالی اسمی از حضرت زینب(س)بود و نه در کمپین غلامان ترک اهل بیت." زیرا اصولا چنین چیزی واقعیت خارجی ندارد و صرفا مربقوط به رژیم ایران برای بدبین کردن ملت تورک به گوناز تی وی انجام شده است.