Skip to main content

سالام(5)

سالام(5)
Anonymous

سالام(5)
اما مطلب آخر در این سایتهای سپاه نشان می دهد که آنان حتی از تشیع ملت تورک نیز تصورات درستی ندارند :
" البته ما نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم کسی را به اجبار به مودت و دوستی با اهل بیت فرا بخوانیم ولی کسانی که ادعا می کنند در صف اول اعتراضات مردمی قرار دارند باید بدانند که مردم آذربایجان به ارادت و دوستی به اهلبیت شهره هستند و اگر کسی بخواهد به مقدسات آنها توهین کند و یا در مقام دفاع از این توهین کنندگان برآید، قطعا سیلی سختی از مردم خواهد خورد."
این پاراگراف نشان می دهد که آنان درباره ی اینکه هویت ملت تورک در ایران از دوستی ائمه ی شیعه و تورک بودنشان تشکیل شده است و نه از خرافاتی که توسط رژیم ایران ترویج داده می شود خبری ندارند.

رژیم جمهوری اسلامی در این مطلب همچنین بدون ذکر آدرس اعتراف نموده است که حرکت ملی آزربایجان حرکتی عقلانی و سکولار با احترام به تمامی مذاهب و بویژه مذهب تشیع است. ملت تورک آزربایجان هرگز دگم های رژیم ایران و خرافاتی که با ایجاد امامزاده های مجعول در بعد از تاسیس این رژیم بوجود آورده شده اند را نمی پذیرد زیرا آنان بانیان و مروجین مذهب تشیع هستند و شیعه ی واقعی را باید از آزربایجان یاد گرفت که عقلانیت دارد و به بدعت هایی مانند ولایت فقیه که در میان فارس ها ایجاد شده است باور ندارند. اینها علنا الحاد در مذهب تشیع می باشند. بخشی از ملت تورک همچنان پیرو آیت الله شریعت مداری هستند که خمینی وی را به حبس خانگی و مرگ محکوم نمود. همچنین ملت تورک دارای تولرانس مذهبی هستند و بخشی از آنان نیز از تورکان علوی مذهب(اهل حق) ، سنی ، بهایی و سایر باورها و بی باوری ها تشکیل شده است و برای ملت تورک آنچه که مهم تر از همه است باور به انسان بودن انسان بدون توجه به قومیت ، رنگ ، نژاد ، زبان و باورها است. و ملت تورک همچنان بر علیه فاشیسم دینی ایران و خرافات آن مبارزه می کند.
نوشته ی آناج را از اینجا بخوانید


گوناز تی وی

MA