Skip to main content

سالام (2)

سالام (2)
Anonymous

سالام (2)
آنگلوساکسونی: انگلیسی- آمریکایی نرم اما شیطانی ترِ انکار کامل ، نادیده گرفتن عمدی و بایکوت کامل خبری با توطئۀ سکوت در داخل ایران است.
استراتژی تخطئۀ ملت حق طلب و غیور تورک آزربایجان، استراتژی مشترک قدرتهای صلیبی ضد تورک
این توطئۀ "سرکوب- بایکوت" جمهوری اسلامی ایران در قبال حرکت ملی آزربایجان در حالی است که در خارج از ایران، تلویزیونهای پارسی زبان سیاسی صلیبی نژادپرست ضد تورک و ضد عرب و ضد اسلام استعماری ماهوراه ای بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو 1، رادیو فردا، ایران آریایی، پارس، تلویزیون اندیشه (در سابق)، کانال 1، ایران فردا، رها، سیمای آزادی (تلویزیون مجاهدین خلق ایران)، نگاهِ شما (کانال جدید)، دویچه وله آلمان و امثالهم به دست و پا افتاده اند و بر خلاف جمهوری اسلامی ایران با تهیه و پخش برنامه های تهوع آور نژادپرستانه و آوردن یکی دو مانقورت احقر ارذل مثل

عباس جوادی و محمد ارسی و بابک امیرخسروی و امثالهم سعی در شستن گندکاریهای خبیثانه و نژادپرستانه جمهوری اسلامی ایران با نجاست گند بدبوی تخطئۀ و تحقیر نژادپرستانه دارند. دقیقا مثل سایت مانقورتهای کور آزربایجان "آذریها" که خود را "آذری" و "ایرانی" می دانند ولی چشمشان از دیدن خشک کردن عمدی دریاچه اورمو، غارت بی امان معادن مس و طلا و ... آزربایجان و ژنوساید/ نسل براندازی سیستماتیک فرهنگی (Ethnocide) بی امان و آشکار رژیم جمهوری اسلام ایران علیه همخونان و همزبانان ملت خود "کور" است. این نژادپرستان کوشش در تخطئه، تحقیر و توبیخ و سرزنش نژادپرستانه و تهوع آور تظاهرات و اعتراضات حق طلبانه و مقدّس هزاران و گاه میلیونها انسان تورک آزربایجانی معترض به نژادپرستی ضد تورک حاکم بر ایران در خیابانهای شهرهایی دارند که دلشان از این همه نژادپرستی و توطئه ها و پروژه های خبیثانه در طول بیش از سی و هفت سال حاکمیت ملا- سیدهای دوره دیدۀ نژادپرست فراماسونر ضد تورک و ضد عرب حاکم بر ایران به درد آمده است.

جالب ترین نکته ترس و هراس و واهمۀ شدید پان ایرانیستهای اجیرشده توسط همین تلویزیونهاست است که مدام (و بدون هیچ مقدمه چینی و به طور خودجوش!) به تلویزیونهایی مثل رادیو فردا زنگ می زنند و در حالی که با ته لهجۀ گرگانی، مشهدی، مازندرانی، کرمانی، سمنانی، یزدی و گاه اصفهانی حرف می زنند، خودشان را "بچۀ تبریز" معرفی می کنند و "من خودم آذری هستم" جملات تکراری ابتدای حرفهای همۀ آنهاست!!! این خود نشان می دهد که پان ایرانیسم مکار جنایت پیشه به چه ذلتی، حقارتی و رذالتی برای زورچپان کردن اسم و هویت مجعول، دروغین، استعماری و ضد تورک "آذری" به مغز و دل میلیونها انسان آگاه زندۀ تورک و انکار هویت، زبان، فرهنگ و هستی مادی و معنوی میلیونها تورک آزربایجانی با روشهای بسیار ابتدایی و ناشیانه و نژادپرستانه افتاده است. خفت و رذالت و پستی و خواری این زرنگ آقاها و زرنگ خانمهای نر و ماده آریایی (عاریایی! عاری از شرافت و انسانیت) تلویزیونهای استعماری ضد تورک نژادپرستِ به حدی است که با این دروغهای ناشیانۀ تنفرانگیز و با این ترفندهای ابتدایی ابلهانه سعی در گول زدن ملت فهیم و آگاه تورک آزربایجان و در اصل با این گونه دست کم انگاشتن مغرضانه و خبیثانه و نگاه از بالا به پایین، در اصل توهین به شعور میلیونها تورک آزربایجانی دارند. بعد از این ترفند جملاتی مانند: "ما در ایران ترک نداریم !!!" (ما، یعنی چه کسی؟!) و "کلمۀ ترک را مغولها در ایران رایج کردند" (؟!!!)شروع می شود تا این که به ترجیع بند جالب "هموطنان آذری باید جنبۀ شوخی داشته باشند" ختم می شود!!! در برنامه های مانند صفحۀ دو بی بی سی فارسی و رادیو فردا، مدام تکرار می شود و بیشتر از همه نشان می دهد که این جماعت پان ایرانیست چه موجودات نژادپرست هزارچهره و خطرناک و سهمناکی و بی حیا و مکار و مزور و ریاکار و خبیثی هستند و برای تداوم استعمار ملت آزربایجان و به ویژه تاراج بی امان معادن غنی طلا و مس و دیگر مواد ارزشمند زیرزمینی آزربایجان که ارزش آن بیش از ده برابر نفت و در اصل سرمایۀ خدادادی و حق طبیعی ملت تورک آزربایجان و نسلهای آینده ما است، با خشکاندن عمدی دریاچۀ نمک اورمو و خیزاندن بیست میلیارد تن نمک به قصد نسل کشی کامل و بی رحمانه ملت تورک آزربایجان به دستور چین و روسیه و اربابان صلیبی ضد تورک، با در غفلت نگه داشتن میلیون تورک آزربایجانی از حقوق ابتدایی خود به بهانه واهی حفظ تمامیت ارضی و عرضی(!) ایران به چه مکاریهای تهوع آوری رو می آورند.