Skip to main content

فرمانده نیروی انتظامی بانه:

فرمانده نیروی انتظامی بانه:
Anonymous

فرمانده نیروی انتظامی بانه:
رسانه ها بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند
بانه- فرمانده نیروی انتطامی بانه در دیدار با خبرنگاران گفت:ارتباط رسانه های با نیروی انتظامی اهمیت بسیاری دارد رسانه ها با اطلاع رسانی به مردم می توانند در آگاه سازی جامعه نقش مهمی داشته باشند و به مانند بازوان توانمند نیروی انتظامی عمل کنند.
به گزارش کرد پرس، فرزاد کریمی تاکید کرد:مردم آگاهی و بینش اجتماعی صحیحی می خواهند خبرنگاران می توانند در عرصه های مختلف اطلاع رسانی به نیروی انتظامی کمک کنند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و رسانه های مکمل هم هستند گفت: با ارتباط مطلوب و دوسویه نیروی انتظامی و رسانه‌ها و نیز اطلاع‌ رسانی به موقع ، ارائه و بیان هشدارهای پلیسی و نیز آموزش های همگانی از وقوع بسیاری از جرائم ، بروز آسیبها ، تخلف در سطح اجتماع جلوگیری شود.
کریمی صدا و سیما را سازمانی متفکر خواند و افزود: برنامه

سازان و مدیران صدا و سیما اخبار را با دقت و نظم خاصی تولید و تنظیم می کنند و بر اساس فکر و برنامه های تخصصی اخبار و وقایع را منعکس می کنند که این نیاز به دانش در همه عرصه ها دارد.
وی خاطر نشان کرد: رسانه ها و فضای مجازی جایگاه خود را در بیان مردم به خوبی پیدا کرده اند و مردم نیازهای خود را با مراجعه به حوزه های مختلف رسانه ها جستجو می کنند به همین خاطر نقش رسانه ها در میان مردم کاملا مشهود است.
وی اظهار کرد: هفته پیش با درایت و هوشیاری پلیس نیروی انتظامی از سرقت رفتن دو خودری سورای که بر اثر سهل انگار و بی توجهی صاحبان صورت گرفته بود جلو گیری شد با توجه به اینکه نیروی انتظامی امکان دسترسی به همه نقاط شهر را ندارد لذا می طلبد شهروندان در در حفظ و نگهداری اموال خود دقت کرد و نکات ایمنی را رعایت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی بانه با اشاره به نقش و اهمیت اطلاع رسانی روش های کلاه برداری به شهروندان گفت:با تلاش پلیس فتا در بانه و اطلاع رسانی پلیس فتا از نحوه کلاه برداری سودجویان به شهروندان خوشبختانه کلاه برداری های مالی در بانه به پایین ترین سطح خود رسیده است این امر حاکی اشتیاق و توجه مردم به اطلاع رسانی ، آگاهی و بینش اجتماعی است.


کد مطلب: 95798 | تاريخ: ۱۳۹۴/۹/۵ |