Skip to main content

غرب هرگز به شرق نگاهی

غرب هرگز به شرق نگاهی
Anonymous

غرب هرگز به شرق نگاهی انسانی نداشته و همواره از شرق به عنوان معدن ذخائر انسانی و مادی استفاده کرده است. چند نمونه . بیش از 60 سا ل است که غرب نمیخواهد کشوری به نام فلستین را به رسمیت بشناسد و همواره مدافع دولت یهود است. دولت یهود برای ادامه حیات خود جهان عرب و اسلام را به یک جنگ دراز مدت کشاند که بدون کمک سنای امریکا و لابی های غربی ممکن نبود. ملیونها نفر از صدای رادیو اسرائیل شنیدند که گفت .. از اینکه جنگ ایران و عراق پایان یافته است بسیار متاسف هستند. جنگ کنونی در سوریه بدون دخالت غرب و بوجود اوردن مخالفان قلابی ممکن نبود . همه این رویدادهای خونین و جنگ و فرار مردم به سود و خاست دولت یهود است. ناگفته نماند که دولت یهود و عربستان از کمک به فراریان سوری سر باز زدند.

یادمان نرود این دولت فرانسه بود که بمب های اتمی در اختیار دولت یهود قرار داد واین دولت اتمی یهود خود خطری برای همه خاورمیانه است. ترور و خشونت در خاورمیانه با تاسیس دولت یهود اغاز شدو بدون حل مشگل فلسیتن ادامه خواهد یافت.
دولت های غربی باید دولت یهود را که منشا ترور و اوارگی مردمان این منطقه است زیر فشار قرار دهند. ترور در فرانسه ناشی از ترور دولت یهود علیه مردم غیر یهوداست. کمکهای فنی و غیره به کردان در منطقه از سوی دولت یهود و ایجاد کشورهای کردو ترک هدف دولت یهود برای اغتشاش بیشتر وجنگ داخلی در ایران و گریز از مسئله مردم فلستین است.