Skip to main content

حقیقت واقعیتهای خاورمیانه در

حقیقت واقعیتهای خاورمیانه در
Anonymous

حقیقت واقعیتهای خاورمیانه در شرایط کنونی
در حال حاضر دو نیروی کاملاً متضاد در مقابل یکدیگر در حال تحکیم مواضع خود میباشند. از یک طرف ترکیه، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، کویت، اردن و مصر قرار دارند که از پشتیبانی آمریکا و ناتو بر خوردارهستند و از طرف دیگر ایران و رژیم سوریه قرار دارند که روسیه از آنها حمایت میکند.

هنگامیکه به گذشته ایجاد رژیم اسلامی و شعار "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" در سال ۱۹۷۹ می نگریم، یک سؤال اساسی مطرح میگردد: براستی چگونه و چرا رژیم جمهوری اسلامی تا این حد به متحد بسیار نزدیک روسیه تبدیل شده است؟ اکنون پس از ۳۷ سال پرده کنار رفته و بخوبی میتوان روابط ریشه ای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی ایران و روسیه را ملاحظه نمود – پدیده ای که مطمعنأ یک امر تصادفی نیست.

از طرفی ایجاد جمهوری اسلامی بهیچوجه کار چندین آخوند و آیت الله عقب مانده و بیسواد

بیسواد نبود، بلکه در واقع نتیجه یک برنامه ریزی دقیق و همه جانبه بود. بر طبق ولادیمیر کوزیچکین (جاسوس شوروی در سفارت روسیه در تهران در سالهای ۱۹۸۲ ـ۱۹۷۷) مسکو و کمیته مرکزی حزب کمونیست اتحاد شوروی بطور مستقیم و مخفی رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده داشتند. آنها از طریق عوامل خود در درون جمهوری اسلامی کلیه نیروهای ممکنه متخاصم را از بین بردند. مسکو صدها و شاید هزاران نفر از "عوامل غیر قانونی" خود را (که اکثراً از نواحی جنوب شوروی مانند آذربایجان و تاجیکستان میامدند) به ایران روانه کرد. این "عوامل غیر قانونی"فارسی حرف میزدند و همواره خود را بعنوان ضد کمونیستهای دو آتشه ای که از خط امام (به رهبری آیت الله خمینی) حمایت میکنند، معرفی میکردند. آنها با حمله به کمونیسم و روسیهمی خواستند نشان دهند که کاملاً مستقل هستند و به اسلام وفادار میباشند. هدف اصلی این بود که بتوانند در کلیه سازمانهای دولتی و نیروهای مسلح رخنه کرده و بقدرت برسند. همچنین برخی از این "عوامل غیر قانونی" از طریق حزب توده (عامل قدیمی، بی آبرو و خود فروخته روسیه در ایران) توانستند در یک پروسه حساب شده بدرون سازمانهای "چپ" رخنه کرده، در رهبری آنها قرار گرفته تا آنها بتوانند به تشکل صدها هزار تن از جوانان بی تجربه در مسیری که میخواهند هدایت کنند. تصادفی نبود که کلیه سارمانهای "چپ" در ایران به حمایت همه جانبه از انقلاب کذائی اسلامی پرداختند.

نقش شرکت روسیه در ایران را میتوان در ذیل ملاحظه نمود:
1ـ در فوریه ۲۰۱۰ارتی (تلویزیون دولتی روسیه) اعلام نمود که علی خامنهای رهبر انقلاب اسلامی ایران فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی دوستی مردم در مسکو میباشد. از بیانیه ارتی چنین استنباط میشود که علی خامنهای بطور مخفی قبل از انقلاب اسلامی ۱۹۷۹برای تحصیل به مسکو میرود، البتهنا گفته نماند که علی خامنه ای کوچکترین برخوردی را در این زمینه انجام نداده است. لینک زیر را مشاهده کنید:

https://www.facebook.com/100009524379171/videos/1396730330654433/?pnref=story\

2ـ در درون ک گ ب: زندگی من در جاسوسی برای شوروی، از ولادیمیر کوزیچکین.انتشاراتپانتئونکتاب،نیویورک۱۹۹۰

پس از چهار قرن، روسیه امپریالیستی به آرزوی دیرینه خود در دست یافتن به ایران رسیده است - رژیمی که بنا بر طبیعت خود نمیتواند به حیات خود ادامه دهد مگر اینکه در درون به سرکوب مردم پرداخته و در خارج از مرزهای خود به جنگهای تجاوزکارانه دست یازد. آرزوئی که ایران تحت رژیم جمهوری اسلامی بطور کامل حاکمیت خود را به روسیه واگذار کرده است. اکنون بخوبی آشکار است که هر اقدام رژیم اسلامی بوسیله روسیه هدایت میشود، و روسیه بدون شلیک یک گلوله بر ایران مسلط شده است. امروز تبدیل ایران بصورت نزدیکترین "متحد"گوش بفرمان روسیه یک امر تصادفی نیست.

البته برای فریب جهان، روسیه و ایران کوشش بسیار بخرج میدهند تا روابط بسیار نزدیک و تنگاتنگ خود را مخفی نگهدارند تا نشان دهند که آنها دارای مواضع مختلف هستند و رژیم اسلامی ایران در ظاهر یک کشور مستقل است.

روسیه با استفاده از تجربه غنی به دست آمدهاز موفقیت خود در ایران، این بار با همکاری نزدیک "متحدین" وفادار خود ایران و سوریه، برای بوجود آوردن یک هیولا و غول بی شاخ ودم دیگری اقدام ورزید و این هیولای وحشتناک چیز دیگری بجز داعش تیست.

داعش ناگهان از قعر نیستی به هستی پا به عرصه وجود گذاشت. جهان یک مرتبه بیدار و متوجه شد که یک گروه مذهبی گمنام مناطق وسیعی از عراق و سوریه را غصب کرده است. داعش در اندک مدتی توانست به نیروی نظامی ارزنده ای تبدیل شده و براحتی ارتش کاملاً مسلح و دوره دیده عراق را ... لطفا متن کامل را در لینک زیر بخوانید:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1530306220630176&id=100009524379171