Skip to main content

به پانترك هائى كه شستشوى مغزى

به پانترك هائى كه شستشوى مغزى
Anonymous

به پانترك هائى كه شستشوى مغزى داده شده اند پيشنهاد ميكنم مقاله "حاكميت دروع "به قلم روزنامه نگار وفعال حقوق بشرترك تبار خانم عائشه گونايسو نوشته شده را مطالعه نمايند تا متوجه شوند پانتركها چه بلائى سر شان آورده وچگونه شعور سياسى وانسانى آنها را به سخره گرفته بخش كوچكى از اين مقاله در اينجا عيناً كپى شده شايد بخشى از فريب خوردگان ترك را ترقيب نمايد كل مقاله را مطالعه كنند.
تای نظامی سال ۱۹۸۰ و دوران ترور و وحشتی که به دنبال آن شروع شد از سرتا پا ساخته و پرداخته دروغ بود. نظامیان به گفته خودشان قدرت را برای خیر ملت و کشور به دست گرفتند. اعدامها، قتلهای زیرشکنجه، زندانهای پراز محبوسین، اینها همه برای "خیر" ملت ترک بود.
سالهای دهه نود هم زیر سیطره و حاکمیت دروغ طی شد. زعمای ترک هرگز اذعان نکردند که هزاران روستای کردی را طعمه آتش و یا با خاک یکسان کرده و ملیونها سکنه کرد را وادار به مهاجرت

اجباری نموده اند. اکنون، پس از گذشت ۲۰ سال اجزایی از واقعیت درباره مرگ یک تعداد از مقامات عالیرتبه که در نقاط حاد جنگ علیه کردهای مسلح خدمت می کردند، افشا می شود. درآنزمان گفته می شد که این مقامات دست به خودکشی زده اند. لکن، خانواده های آنها نزد دادگاه طرح دعوی کردند و تحقیقات گسترده ای درباره این مرگهای مشکوک آغاز شد. تحقیقات دروغهای بیشتری را به صورت اسناد رسمی جعل شده توسط فرماندهان نظامی، شهادتهای فرمایشی، نام گواهانی که در هنگام وقوع مرگها در جای دیگری خدمت می کردند و غیره، برملا ساخت.
لکن، بزرگترین دروغی که مثل گنبدی نامریی تمام دروغهای دیگر را پوشش می دهد این دروغ است که "ملت ترک" 6 مرتکب نسل کشی علیه ارمنیان و شهروندان مسیحی دیگر این کشور نشده است. این دروغ، درواقع شالوده ای است که تمام دروغهای دیگر برآن بنیان گذاری شده است.