Skip to main content

برایم جالب است که توده ای ها

برایم جالب است که توده ای ها
Anonymous

برایم جالب است که توده ای ها و چپی های بی وطن که با کشتار و ترور و دروغ ، ایران ما را به این روز انداخته اند، اکنون دلسوز مردم ایران شده اند. چیزی که مایه خنده است این است که این به اصطلاح روشنفکرانِ کهنه و تاریخ گذشته، گمان می کنند می توانند در این وضعیت نابسامان و نداری و بدبختی مردم ایران از آب گل آلود ماهی بگیرند. این جمله که گفته:
"از ستم ملی، کلیه ملت های غیر فارس ایران که بیش از نصف اهالی کشور را تشکیل میدهند، رنج می برند."
نشان از قصد و غرض نویسنده دارد. شما دشمنان ایران هنوز نمی دانید به چه کسی گفته می شود «فارس» و به چه کسی گفته می شود تورک. شما در میان عربهای تازی و مسلمیین عرب پرست، همانند دارید. زمانی که از آنها می پرسیم «نجس» چیست؟ هیچ پاسخی ندارند. واژه ی «فارس» نیز مانند واژه ی «نجس» در ذهن یک مسلمان، ساخته و پرداخته ذهن بیمارش است.

از دید شما هر کسی که تورکی سخن نگوید فارس است و این احمقانه ترین تعریفی است که می شود برای قوم های ایرانی نمایش داد.
کینه شتری که شما و برخی ناایرانی از خاندان پهلوی و کوروش و شاهان بزرگ ایران دارید به خوبی نشان می دهد که مشکل شما زبان تورکی نیست. از قوم های ایرانی هزینه می کنید تا به خواسته های بی ارزشتان برسید. چشم دیدن ایران را ندارید ولی دم از حقوق مردم ایران می زنید.
کسی باید از دموکراسی سخن بگوید که معنای آن را بداند نه آنکه با آویزان شدن به چنین واژه هایی آن را تخته پرش خودش کند تا به خواسته های ناروای خویش برسد. خشم شما دشمنان ایران از اینجاست که در برابر تاریخ و فرهنگ ایرانزمین ، خود را بسیار کوچک و حقیر می بینید. برای چند پان تورک دیگر در همین سایت نوشتم که به جای دشمنی با ایران و فرهنگ و تاریخ ایرانزمین، بروید به زبان و آیین تورکی خودتان بپردازید تا شاید پس از چند سده چیزی برای گفتن داشته باشید. در نهصد سال گذشته که چیزی از تورکان دیده نشد جز خونریزی و تعصب. تلاش کنید تا زبان شما جایگاهی در اندازه زبان پارسی پیدا کند. همین تورکیه که زبان تورکی در آن آزاد است چه چیزی از ادب و ادبیات به جهان نشان داده که اکنون زبان تورکی در ایران بخواهد نشان دهد.
من از دروغگویی دشمنان ایران همواره خرسند می شوم. این دروغگویان بیش از بسیاری دیگر به تاریخ و فرهنگ ایران خدمت کرده اند. برای همین هم از شما سپاسگزاری می کنم. دروغهای شما کمک فراوانی به ایراندوستان می کند تا درست را از نادرست بازشناسند.

شاد باشید