Skip to main content

کسی که کومه له یا اصلا کومه

کسی که کومه له یا اصلا کومه
Anonymous

کسی که کومه له یا اصلا کومه له ها را نشاسد وقتی که اطلاعیه کومه له را ببیند میگوید به به ، آفرین کومه له که چه اطلاعیه خوبی در دفاع از پیشمرگ اسیرشده داده است. اما متاسفانه چنین نیست.
کو مه له ها مفت و مجانی پیشمرگان انقلابی و کمونیست را به کشت میدهد. کومه له ها ارزشی به انسانها و افرادشان نمی دهند. این اولین بار نیست که پیشمرگان را دسته دسته به کشتن میدهند.
کومه له ها که تعداد کمی پیشمرگ دارند در منطقه کردستان حضور نظامی ندارند. کومه له در موضع صد در صد دفاعی قرار دارد. کومه له ها توان کوچکترین درگیری و جنگ دفاعی یا تعرضی را ندارند. جمهوری اسلامی دستش کاملا در کردستان باز است. پایه های نظامی و اطلاعاتی خود را محکم کرده است. کو مه له فکر میکنند شرایط نظامی سالهای دهه 1360 در کردستان حاکم است. اگر شرایط آنزمان هم در کردستان باشد باز کومه له نمی تواند در کزدستان حضور یابد. چون کومه له

فرمانده ندارد. چون کومه له افرادی ندارد که منطقه را بخوبی بشناسد. چون اکنون مردم از کومه له مثل قدیم حمایت نمی کنند. چون هر کسی یک موبایل در دست دارد و براحتی حضور پیشمرگها را در منطقه قدم به قدم به نیروهای نظامی گزارش میدهند.
فرستادن پیشمرگ در این شرایط نه تنها احمقانه است بلکه نادانی، بی سوادی و بی تجربگی رهبران کومه له ها را نشان میدهد.
آیا عاقلانه است بخاطر تبلیغ!!؟؟ چهار پیشمرگ را به کشت بدهی؟ چه تبلیغی؟ آیا فکر نمی کنید که مردم عادی اگر بیشتر از پیشمرگ شما ندانند کمتر هم نمی دانند؟ پیشمرگ کومه له چه چیزی را میخواهد به مردم تفهیم کنند که مردم نمی دانند مردمی که انترنت ، ساترلایت و غیره دارند.
کو مه له گردان شوان، گردان 22 و صدها پیشمرگ دیگر را با اشتباهات خود به گشتن دادند. این رهبران هیچ وقت از خود انتقاد نکردند از خانواده پیشمرگان عذر خواهی نکردند و بخاطر اشتباه شان استعفا هم ندادند و حالا عبدالله معتدی، عمر ایلخانی و ابراهیم علیزاده 50 سال گذشته در راس و در رهبری کومه له ها قرار گرفتند. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
چه کسی مسئول کشته شدن پیشمرگان کمونیست و انقلابی است؟؟4سوتص