Skip to main content

نمی خواستم کامنت بذارم چون

نمی خواستم کامنت بذارم چون
Anonymous

نمی خواستم کامنت بذارم چون اصلا ارزشش را نداشت ولی خیلی جالبه تا اونجایی که ما تاریخ خوندیم ترکها نقش جدی در حاکمیت ایران داشتن. حالا هر کی ناراحته اول اسم و فامیلشو عوض کنه بعد هم به زبان فارسی ننویسه تا عقده اش تسکین پیدا کنه.
اما برای افراد اندیشمند عرض کنم زبان فارسی فقط یک نماد مقابله با فرهنگ اسلامی تحمیلی بوده و هست. خیلی از شعرایی که زبان مادریشان فارسی نبوده به زبان فارسی شعر می سرودن تا از غرق شدن در فرهنگ تحمیلی فرار کنند. حالا شما به دنبال چه هستید؟ آیا تصور می کنید فرهنگ متفاوتی نسبت به کسانی که زبان مادریشان چیز دیگری است دارید؟ تا آنجایی که بنده نگاه می کنم خیر. اصلا نژاد چه ارزشی دارد؟ بیشتر ما به دلایل تاریخی زبان مادری فعلیمان را داریم و اصلا از نژاد دیگری هستیم. بنابراین من مطرح کردن این بحثها را نتیجه بحران هویت می دانم وگرنه ما همه انسانیم .
تلگرام @Opportunitytarget

نمی خواستم کامنت بذارم چون اصلا ارزشش را نداشت ولی خیلی جالبه تا اونجایی که ما تاریخ خوندیم ترکها نقش جدی در حاکمیت ایران داشتن. حالا هر کی ناراحته اول اسم و فامیلشو عوض کنه بعد هم به زبان فارسی ننویسه تا عقده اش تسکین پیدا کنه. (این برای افراد ظاهرالبالغ بود). برای افراد اندیشمند عرض کنم زبان فارسی فقط یک نماد مقابله با فرهنگ اسلامی تحمیلی به بوده و هست. خیلی از شعرایی که زبان مادریشان فارسی نبوده به زبان فارسی شعر می سرودن تا از غرق شدن در فرهنگ تحمیلی فرار کنند. حالا شما به دنبال چه هستید؟ آیا تصور می کنید فرهنگ متفاوتی نسبت به کسانی که زبان مادریشان چیز دیگری است دارید؟ تا آنجایی که بنده نگاه می کنم خیر. اصلا نژاد چه ارزشی دارد؟ بیشتر ما به دلایل تاریخی زبان مادری فعلیمان را داریم و اصلا از نژاد دیگری هستیم. بنابراین من مطرح کردن این بحثها را نتیجه بحران هویت می دانم وگرنه ما همه انسانیم.تلگرام من @Opportunitytarget