Skip to main content

عرض جواب .اقای جداری ای

عرض جواب .اقای جداری ای
Anonymous

عرض جواب .اقای جداری ای کاش چند نمونه ا ز برخورد های غیر دمکراتیک علیه اقلیت ها را ردیف میکردید . در همین تارنمای ایران گلوبال با نظرات اقای لوائی اشنائی داریم و همه نویسنده گان ترک تبار علیه هتاکی های غیر اخلاقی و فاقد سند و مدرک تاریخی ایشان مطلبی ننوشتند. دشمن خیالی بنام خلق فارس راه هر گونه همکاری متحد علیه نظام پلید اسلامی را سد کرده است . این دروغ تاریخی که خلق فارس حاکم است همه زوایای فکری جریانات چپ رادر بر گرفته است . با گذشتن از خلق فار س شما با دشمنی دیگری بنام کرد و ارمنی ووروبرو خواهید شد.
جداری جان حقیقت این است که روشنفکران این سرزمین از هر قوم تبار سعادت و خوشبختی و هویت خود را در جریانی بنام سوسیالیسم و اسلام انقلابی ودشمنی با ازادی و غرب جستجو میکنند . اگر جریان چپ در تاریخ خود ذره ای

به ازادی های لیبرالی اهمیت میداد ما اکنون این همه نابسامانی فکری و در بدری نداشتیم و چپ در خود ایران داری هویت و منزلت و مورد احترام بود .حقیقت این است که چپ با سه دولت لیبرال یعنی دولت مصدق بختیار ودولت بازرگان دشمنی کردند . توجه دارید که هنوز هم یک برنامه مشترک یک نشست مشترک یک دیدار دوستانه فقط برای صرف چای اساسن وجود ندارد .وقتیکه هیچ همکاری فکری نیست چگونه میتوان به پیروز ی رسید ؟