Skip to main content

اپوزیسیون نماهای متوهم، و

اپوزیسیون نماهای متوهم، و
بهمن موحدی(بامدادان)

اپوزیسیون نماهای متوهم، و مدافعین داخلی و خارج نشین رژیم باید این مقاله آقای دکتر دوشوکی را خوب بخوانند تا شیرفهم شوند که با بقای رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، ایران به سمت فروپاشی و تجزیه و سوریه ای شدن پیش خواهد رفت ، نه با سرنگونی قهرآمیز رژیم. با سرنگونی تام و تمام این رژیم ضدبشری، سایۀ جنگ و تجزیه و فروپاشی از سر کشور خواهد رفت. سران مادون جانور رژیم جمهوری اسلامی، تنش ها و اختلافات مذهبی و قومی را با سیاستهای تبعیض آمیز ، فرقه گرایانه، ضدبشری و احمقانه در این 39 سال به شدت گسترش داده اند و به همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان آسیب بسیار رسانده اند.
قانون اساسی این آخوندهای پلید ، بر پایۀ تبعیض علیه اهل سنت تنظیم شده، سنی ها نمی‌توانند رئیس جمهور یا رهبر یا قاضی شوند، هم‌چنانكه از بسیاری از مشاغل دیگر محرومند. اهل سنت، تحت ظالمانه ترین شرایط در ایران زندگی می کنند. آخوندها از روز اول با

انواع ترفندها و حربه ها ، هموطنان سنی مذهب ما را هدف سركوب و تبعیض سیستماتیک قرار دادند.
باری ، تحت حاکمیت رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، نمی توان انتظار داشت کمترین قدمی برای احقاق حقوق و آزادی اهل سنت ایران برداشته شود. سنی ستیزی ویژگی ذاتی رژیم حاکم بر ایران است و اگر بخواهد از سرکوب و تبعیض علیه سنی ها دست بردارد، خود را نفی کرده است. این رژیم رفرم‌ناپذیر است. این واقعیت را تاریخچۀ این رژیم در نزدیک به‌ چهار دهۀ گذشته اثبات کرده است.
سعادت و خوشبختی ایرانیان، در گرو سرنگونی هر چه سریعتر و تام و تمام رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، و تشکیل یک جمهوری بر اساس اصول لائیسیته ، دمکراسی و سوسیالیسم است.