Skip to main content

کامنت "شروین" همانطور که "پ.ا

کامنت "شروین" همانطور که "پ.ا
Anonymous

کامنت "شروین" همانطور که "پ.ا" هم اشاره کرده بسیار مهم است و موضوع حساسی را مطرح می کند که توجه مخصوص می طلبد. مخصوصا مسؤولان و نویسندگان این سایت که به نظر می رسد قربانی همان کامنت نویسانی شده اند که "شروین" در موردشان نوشته است لازم است به آن توجه بیشتری داشته یاشند.
سایبری ها را به شعارهایشان نمی شود شناخت چون بلند ترین و پرجوش وخروش ترین شعار ها علیه رژیم از طرف همان ها نوشته می شود و خودشان پیشاپیش و جلوی همه کسانی که دنبال سایبری ها می گردند می دوند و علیه سایبری ها فریاد "آی سایبری آی سایبری" سر می دهند.
پیشنهاد می کنم فقط به کسانی اجازه انتشار بدون واسطه و مستقیم کامنت داده شود که خودشان را با اسم و رسم و عکس واقعی غیر مستعار و غیر ساختگی همراه با سوابق شناخته شده ای که تا قبل از دریافت کد داشته اند و قابل اثبات و بررسی دقیق باشد به

مسؤولان سایت معرفی کرده باشند و کد کامنت گذاری فقط بعد از بررسی آن سوابق و اطمینان از هویت واقعی آن ها به آن افراد داده شود و این قاعده در مورد کسانی هم که حالا کد کامنت گذاری دارند رعایت شود.
من با توجه به کامنت های هدفمند یک نفر در بعضی جا ها و پای مقالات بعضی از نویسندگان بسیار شریف و نجیب و متین و مورد احترام به قصد تحریک آن ها و انداختن آن ها به موضع عکس العمل به آن کامنت نویس حرفه ای به شدت شک دارم.
بهتر است بیشتر از این توضیح ندهم.