Skip to main content

جناب آقای کیانوش توکلی،

جناب آقای کیانوش توکلی،
ناصر کرمی

جناب آقای کیانوش توکلی،...متأسفم که مقالهء من باعث گرفتاری شما هم شده است، ولی طاهرأ این آقای سعید بهبهانی درگیری و مشکل قبلی با شما دارد. شاید اشتباه من بوده که شما را متوجه و یا پیشنهاد کردم که مقاله را از سایت بردارید، ظاهرأ این پیشنهاد من و برداشتن مقاله مطابق میل و دستور سعید بهبهانی و دیگر همفکران ایشان گذاشته میشود و با دمکراسی و یا مناسب بودن و نبودن متن و محتوای مقاله مناسبتی ندارد.

این آقای بهبهانی و تلویزیون میهن بلند گوی همین گروهک سکولار دمکراتهای ایران میباشند، شما و سایر کاربران به فرهنگ دیالوگ و تربیّت اجتماعی و نوع ادبیّات بکار گرفته شده در این ایمیل آقای بهبهانی که برای من فرستاده و نام شما هم در آن ذکر شده است را لطفأ توجّه کنید:

«...مردک اولا اقای اعتمادی از تو خواست و نه اقای نوری علا دوما از خودت خجالت نمیکشی که دروغ میگوئی تو کجا این خزعبلات را یاد گرفتی اون مرتیکه کیانوش توکلی منرا عامل نظام جمهوری اربابان اش خطاب کرد و اینبار هم مدعیست که مطلب را نخوانده منتشر کرده و تو گونه دیگر روایت میکنی چون این ایمیل را همه خواهند دید متن ایمیل پاسخ اقای دکتر ضیا صدرالاشرافی را جهت نتویر افکار در اینجا قرار میدهم تا سیه روی شود هرکه در اوغش باشد...»

این ایمیل آقای بهبهانی در پاسخ به ایمیل پایین من است که به ایشان پاسخ دادهم.

جناب آقای بهبهانی درود بر شما،
از دعوت شما برای حضور در تلویزیون میهن سپاسگزارم. خدمت شما عرض شود که من چندین بار یادداشتهایی برای شما فرستادم که یک رسانهء دیداری و شنیداری عمومی در عصر انقلابات تکنولوژی اطلاع رسانی که قصد اطلاع رسانی و بسط و گسترش دمکراسی برای عبور از نظام جمهوری اسلامی را دارد، نباید فقط افرادی خاص را برجسته کند و پلورالیسم سیاسی و دمکراسی را بسوی منوکراتی فرد محوری هدایت کند.
که متأسفانه همهء رسانه های گروهی دیداری و شنیداری ایرانیان به این مشکل ادامه داده و میدهند و این دمکراسی دیجیتالی عصر جدید را هم ایرانیان از محتوا خالی و بی رمق و بی خاصیّت و ملال آور کرده اند، مشتری های ثابتی دارند که هر شب و روز دوستانه دور هم جمع میشوند، حال و احوالپرسی، تمجید و تشویق همدیگر به رسم فرهنگ شرقی، و با خش و بشی جلسه هم به پایان می رسد، چند کلمه ای هم از نوشته های دیگران را تکرار میکنند و در پایان آنرا بررسی مسائل و یا بررسی واژه نامه ها ی سیاسی بخورد مردم میدهند
شما در همین تلویزیون میهن بدرستی چند بار مخالفان نظری و روشی آقای نوری علا را عاملان نظام جمهوری اسلامی نامیدید، بدون اینکه این افراد را بشناسید و بدون ایتکه دلایل مستندی ارائه دهید.
بخوبی بیاد دارم که از شما تمنی و پیشنهاد کردم که فرصتی را هم برای مخالفان و برای دگر اندیشان با افکار و کردار آقای نوری علا برای شرکت در یک مناظره دو طرفه و حضوری با آقای نوری علا فراهم کنید. گرچه دیر شده است و زمانهای مناسب سوخته اند، با این حال اکنون من برای این مناظره با اقای نوری علا در فرصت مناسب در خدمت شما خواهم بود.

از این گذشته از آنجا که در مقابل نوشته های خود مسئولیّت ها را پذیرفته و می پذیرم و در هر زمان و مکان در اشکال مختلف بصورت نوشتاری، گفتاری و دیداری پاسخگو خواهم بود و از پیشنهاد شما اسقبال میکنم.

من بیش از یک و یا دو بار بیشتر در رسانه های دیداری و شنیداری فعالیتّی نداشته ام و باید آمادگی لازم مهیا و زمان آن هم مناسب باشد.

ارادتمند ناصر کرمی، آلمان