Skip to main content

دوست دارم با این رضوان ولایت

دوست دارم با این رضوان ولایت
Anonymous

دوست دارم با این رضوان ولایت زده متعصب مثل خودش با بی ادبی کامل و زبان چاله میدونی و آخوندی خودش صحبت کنم. اما نه. باید برای خوانندگان و مقاله خیلی خوب و افشاگرانه آقای دوشوکی احترام گذاشت و مودبانه صحبت کرد. زیرا این مقاله آب در لانه مورچه گان زرد و سیاه ریخته است.
آقای رضوان. بلوچستان سرزمین مادری و اجدادی و تاریخی بلوچها است. این شماها و امثال لاریجانی ها و آخوندهای عراقی و "هندی زاده" هستید که باید به وطن خود عراق و لبنان و سوریه برگردید. پاکستان نیز یک کشور منحوس و جعلی تازه تاسیس است که ایالت بلوچستان را غصب کرده است و پاکستانی ها نیز باید بلوچستان را ترک کنند و به همانجایی برگردند که از آنجا آمده اند. یعنی هندوستان. شما آخوندزاده ها هم باید به موطن خود نجف و کربلا برگردید.

طبق آمار شما آخوندزاده ها مثل *** زاد و ولد خیلی زیاد دارید تا لشکر امام زمان جور شود. به همین

دلیل اکثر بلوچها را اعدام می کنید و از آن طرف هم هر ساله خودتان مثل *** زاد و ولد می کنید. بهتره این پند و اندرز را از خانواده خودتان شروع کنید که مثل مور و ملخ بازتولید شده اید و اکنون می خواهید چند میلیون از این بازتکثیره شده های ولایتمدار را به سرزمین مقدس بلوچستان بفرستید. اما کور خوانده اید. گور پ*** هرچی آخونده. چه عربستانی چه ایرانی. چه شیعه و چه سنی. زنده باد بلوچ و بلوچستان. سوخته باد آنجای مورچه گان