Skip to main content

همیشه در چنین مواقعی و پس از

همیشه در چنین مواقعی و پس از
بهمن موحدی(بامدادان)

همیشه در چنین مواقعی و پس از گردهمایی های بزرگ سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران، مزدوران به تدریج به صحنه می آیند و دهان های گشاد خود را باز می کنند ، به پرت وپلا گویی می پردازند تا تحلیل های دست اول ! به خورد مخاطبین خود دهند، و مجاهدین را طرفدار حملۀ نظامی به کشور و تجزیۀ ایران معرفی کنند، و ثابت کنند که مجاهدین از آخوندها بدتر هستند و بگویند که :«" ای مردم خدایتان را شکر کنید که مجاهدین به قدرت نرسیدند، پس قدر همین آخوندها را بدانید"»!!!! زهی بیشرمی.
این مزدوران با لجن پراکنی علیه سازمان انقلابی و سکولار و میهن پرست مجاهدین خلق ایران، دُمی هم برای رژیم می جنبانند تا انعامشان از یاد نرود.
باری ، همچون سالیان گذشته و پس از برگزاری گردهمایی سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت در پاریس همچنانکه انتظار بوده و هست ، ارتش سایبری رژیم ، لابی ها و مزدورانش که از خشم به

خود می پیچند ، به تکرار اراجیف تکراری دست زده تا بلکه تا حد ممکن زهر این تجمع که موجب سوزش و وحشت آنان شده است به طریقی کم اثر گردد. در چند سال گذشته بدینگونه بوده است و تا سرنگونی کامل و نهایی رژیم این واکنش ها به همینسان ادامه خواهد یافت.