Skip to main content

در حال حاضر سازمان مجاهدین

در حال حاضر سازمان مجاهدین
بهمن موحدی(بامدادان)

در حال حاضر سازمان مجاهدین خلق در نزد مردم ایران محبوبیت زیادی دارد و تنها آلترناتیو قدرتمند و دمکراتیک می باشد و به احتمال بسیار زیاد پس از سرنگونی رژیم سفاک جمهوری اسلامی ، قدرت را بدست می گیرد.
محبوبیت سازمان مجاهدین در نزد خلق قهرمان ایران به دوران مبارزه قهرمانانه آنها ( درکنار و همراه با مارکسیستهای قهرمان) با رژیم شاه خائن و انقلاب ضدسلطنتی 57 بر می گردد. بعد از انقلاب نیز این محبوبیت افزایش یافت و در سخنرانی های مسعود رجوی بیش از 300 هزار نفر از مردم شرکت می کردند. این استقبال مردمی از مجاهدین پیام خطرناکی برای خمینی خون آشام داشت. از آن زمان رژیم از مجاهدین وحشت کرد و هنگامی که از تسلیم شدن سازمان ناامید شد برای از بین بردن آن به شیوه های مختلفی متوسل گردید و با بسیج نیروهای خود حملات وحشیانه ای را علیه آن آغاز نمود. زیرا می دانست که سازمان مجاهدین خلق بزرگترین نیروی مخالف اوست

که از حمایت گسترده مردم سراسر ایران برخوردار است.
حقیقتی که هیچگاه برای رژیم جمهوری اسلامی قابل درک نبوده این است که سازمان مجاهدین با سرکوب نظامی و دستگیری و اعدام و زندان از بین رفتنی نیست. زیرا همانگونه که منتظری ولیعهد خمینی خون آشام گفته بود مجاهدین خلق یک طرز فکر است که با دستگیری و زندان از بین نمی رود بلکه مقاوم تر می شود.
رژیم سفاک جمهوری اسلامی در راه حذف سازمان مجاهدین خلق ایران مقابل دو دیوار بلند قرار گرفته است. یکی اعتماد و علاقه مردم به مجاهدین. بخصوص اینکه این سازمان از زمان تاسیس خود در سال 1344 که مبارزه با دیکتاتوری شاه خائن را آغاز کرد، محبوبیت و تجربه درخشانی در مبارزه داشته است. دوم توانایی و پایبندی بی نظیر اعضای سازمان به آرمان های آن در سخت ترین شرایط. بطوری که در قتل عام تابستان خونین 1367 که رژیم به فتوای خونریز خمینی خون آشام بیش از 30 هزار تن از اعضا و هواداران مجاهدین را اعدام کرد هیچکدام از آنها به سازمان پشت نکرد و تسلیم دشمن نشد و همگی جانشان را در راه آرمان مجاهدین فدا کردند. رژیم سفاک جمهوری اسلامی می داند که تنها راه نجات آن از سرنگونی، قطع علاقه مردم به مجاهدین و شکستن مقاومت اعضای سازمان است. اما این رژیم هیچ وسیله ای برای رسیدن به چنین هدف های سخت و پیچیده ای ندارد و با وجود یک تلاش مستمر 39ساله، در این مسیر به بن بست رسیده است. در واقع از بین بردن مجاهدین برای رژیم پلید جمهوری اسلامی به آرزویی محال تبدیل شده است. به همین دلیل پیوسته متوسل به دروغ و فریب می شود و تلاش می کند با تبلیغات دروغ و تهمت زدن به مجاهدین حقایق را واژگونه نشان دهد.