Skip to main content

سخنان خانم آذر ماجدی در خصوص

سخنان خانم آذر ماجدی در خصوص
بهمن موحدی(بامدادان)

سخنان خانم آذر ماجدی در خصوص اجتناب ناپذیر بودن انقلاب در ایران و ضرورت سرنگونی تام و تمام رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی با تمامی باندهای منفورش از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب و معتدل، کاملاً درست و صحیح و بجا می باشد. اما حرفهای ایشان در مورد سازمان مجاهدین خلق ایران به شدت مغرضانه و سخیف و غیر منطقی می باشد و به معنای واقعی کلمه "آخوند شاد کن" است. حزب کمونیست کارگری بر طبل تفرقه می کوبد و حاضر نیست با گردن نهادن بر یک اتحاد فراگیر ملی و متحد شدن با مجاهدین و پیوستن به شورای ملی مقاومت، زمینۀ هر چه سریعتر سرنگونی این رژیم ضد خلقی را فراهم کند و به این ترتیب به طولانی شدن عمر این رژیم کمک میکند.
اما در خصوص توهم تغییر رفتار جمهوری اسلامی ؛ اصلاً و ابداً در بنیادها و ساختار و رفتار این رژیم عقب‌ماندۀ ضد تاریخی، تغییر جدی ایجاد نخواهد شد. خامنه ای بارها گفته است که تغییر رفتار، با تغییر نظام

هیچ فرقی ندارد.
تنها راه نجات ایرانیان، سرنگونی تمام و کمال رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی است و بس. مردم ایران درگیر سفاکترین و خونخوارترین دیکتاتورهای طول تاریخ بشریت قرار گرفته‌اند. رژیمی که 39سال شکنجه و اعدام برپا کرد، سعی و تلاش بسیار نمود که ایران و ایرانی را نابود کند، سهمگین‌ترین هجوم فرهنگی را به ملت با فرهنگ هزاران سالۀ ما تحمیل کرد، تا صدای هر اعتراضی را در گلو خفه کند، تا بساط خلافت شیعۀ اسلامی چند صد ساله را پایه‌ریزی کند. حکومتی که با قساوت و بی‌رحمی پاکترین فرزندان این مرز و بوم را به واهی‌ترین اتهامات به خاک و خون کشیدند، مخوفترین سیتمهای امنیتی را برپا کردند. پس نتیجه می گیریم که در این رژیم ، رفرمیسم و تغییر رفتار معنایی ندارد.
در ضمن هیچ گونه شانسی برای بازگشت رضا پهلوی و حکومت پادشاهی به ایران وجود ندارد. رضا پهلوی که درلباس اپوزیسیون تنها به سخنرانی پرداخته و تاکنون هیچ کاری مهمی انجام نداده است هیچ گونه شانسی برای بدست گرفتن قدرت در دوران پسا آخوندی ندارد. بهتر است پادشاهی خواهان پهلوی چی که در انتظار واهی جلوس رضا پهلوی به تخت پادشاهی روزگار می گذرانند، از خواب غفلت بیدار شوند . طرفداران خرد باختۀ رضا پهلوی در همۀ جنبش های همبستگی مردم ایران کارشکنی می کنند و به میهن دوستان و جان باختگان در راه آزادی و برابری، انگ خیانت می زنند.
سلطنت طلبی و پادشاهی خواهی در ایران مُرده است و این مُرده را با هیچ شعبده ای نمی توان در ایران زنده کرد.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم سفاک جمهوری اسلامی و تشکیل یک جمهوری لائیک سوسیال و دمکراتیک.