Skip to main content

خامنه ای فقط با خودش قابل

خامنه ای فقط با خودش قابل
بهمن موحدی(بامدادان)

خامنه ای فقط با خودش قابل مقایسه است و بس. خامنه‌ ای جلاد کثیف تر از آنی هست که با کسی‌ مقایسه بشود . این مادون حیوان (خامنه ای جلاد) را نبایستی با کسی‌ مقایسه کرد.
قصد دفاع از استالین را ندارم و استالین را نمی ستایم ،اما باید همیشه حقایق تاریخی را بگوییم. استالین در طی 29 سال حکومت از یک کشور عقب ماندۀ فئودالی یک قدرت جهانی ساخت که بیش از70 سال مانند استخوانی در گلوی زیاده خواهی غرب بود. استالین یک استراتژیست بزرگ بود که وقتی هم دست به سرکوب می زد، محرکۀ او منافع ملی بود نه منافع مشتی چاپلوس و رانت خوار که فقط به قصد تقرب به مال اندوزی به او نزدیک شده اند و او را مانند دلقکی به جلو انداخته اند تا جنایات خود را بپوشانند. استالین سرکوب می کرد فقط برای آن که می اندیشید، خود برنامۀ بهتری برای خوشبختی خلق دارد .
استالین ، برندۀ جنگی بود که فقط برای نابودی کشور او پا گرفته بود.

اما مجسمۀ بلاهت و نادان خود بزرگ بینِ جنایتکاری به نام خامنه ای در مدت 28 سال رهبری خود حتی در یک برنامه از برنامه های خود به پیروزی نرسیده است.
مقایسۀ خامنه ای با استالین ، جای گله که نه بلکه جای مضحکه دارد. استالین بزرگترین استراتژیست قرن بیستم بود و به هیچ روی نباید با الدنگی به نام خامنه ای مقایسه شود.