Skip to main content

ای خاک بر سر اپورسیون و

ای خاک بر سر اپورسیون و
Anonymous

ای خاک بر سر اپورسیون و نیروهای مردمی، که اینگونه آخوندهای بیسواد و مشنگ نوانستند انقلاب را از دست زحمتکشان بگیرند. البتهبدلیل سیاستهای سرکوب زمان شاه ، مردم مذهبی و خرافاتی و غیره سیاسی و دنباله رو و سیاهی لشکر بودند برای این آیات عظام که از خمس و زکات و صدقه مفتخوری میکردند.
لهجه ایشان بیشتر اصفهانی-نجف آبادیست تا خوزستانی-آبادنی . شاید فقط مدت کوتاهی در آبادان ، شهر کارگری با فرهنگ انگلیسی و بندری و غربی بوده.
وی اعتراف میکند که افرادی مثل" خمینی و موسوی تبریزی" ها اصرر داشتند که مجاهدین و اپوزسیون مقاوم را ، حتی بدوم محاکمه و فوری اعدام کنند چون محارب هستند.
بقول غربیها وی با چه "آرامش رواقی و لبخندو خوشحالی" از جنایتها و گذشته خود حرف میزند.
فقط حمایت تودههای مذهبی و غیرسیاسی به این گروه قرون وسطایی امکان داد که بر انقلاب مردم پیروز شوند چون ما می بینیم اینها خودشان چقدر

نادان و ساده لوح و ارتجاعی و فریبکار هستند.
مصاحبه ها و اعترافات و مراسم یادگاری مهرههای جمهوری اسلامی نشان میدهد که تمام اینها از اول جنایتکار و بی رحم و خون آشام و داعشی بوده اند ، و اصلاح طلب و سبز و میانه رو و غیره ،فقط یک توبه گرگی است.
امید است در آینده ،نیرو و سازمان و حزبی ،روی کار بیاید که تخم و تیره و ریشه و دکان و محافل و مدارس ، اینها را در ایران ، حداقل برای 500 سال سرکوب و خفه نماید.