Skip to main content

شارلاتانیسم پان ترک این رسانه

شارلاتانیسم پان ترک این رسانه
Anonymous

شارلاتانیسم پان ترک این رسانه و گردانندگانش در آنجاست که ترکیه را با آخوندها مقایسه میکند و اسمش را ایران میگذارد . انگار مبارزان و اپوزیسیون ایرانی ادعا کرده که آخوندها آزاد تر از ترکیه هستند.
جعلیات و دروغهای گرداننده این رسانه پیرامون تاریخ ترقیات و انتقال فرهنگ غربی ترکیه عثمانی و آتاتورکی به ایران نیز خلاف گزارشات دهها کتاب احمد کسروی است که خود از نزدیک شاهد بوده.
ایرانیان باید اینگونه رسانه های دروغگو / مزدبگیر بیگانه/ نادان و بیسواد/ راسیست و ضدایرانی / تحزیه طلب/ستون پنجم بیگانه /جعل و تحریف کار/ مبلغ تنفر ضد بشری/ بی مسئول / را بایکوت کنند.
همانطور که می بینیم متفکران و مبارزان و سرشناسان اپوزیسیون ایرانی حاضر نیستند حتی یک ثانیه به این رسانه دماگوگ(مبلغ فاشیسم و تنفر و فریب) توجه کنند.
آسیبی که این رسانه به جنبش آزادی خواهانه خلقهای ایران میزند از سرکوب اردغانیسم و آخوندیسم

مخوف تر است .
این نادان نمی گوید چرا در ترکیه آزاد ، نیمی از ناسیونالیسم سنی ترک، نیمی دیگر را سرکوب/ترور/اخراج/ تبعید/فراری/متهم میکند ؟ اردغان به تمام منتقدین و مخافان خود تروریست میگوید ! این یعنی فساد و ضعف یک زبان التقاطی که فقط یک لغت سیاسی برای نیمی از جمعیت ترکیه دارد.
منظور اینکه نباید" شارلاتانیسم مامور بیگانه " خود را وارد مبارزات هویت طلبی مردم ایران کند. و آخوندها را بجای مردم ایران و فارس به خورد ساده لوحان بدهد.
شزکت کنندگان در برنامه های این رسانه از دروغ و مزدوری این چند تجزیه طلب حمایت میکنند.