Skip to main content

چند نکته در این باره بگویم:

چند نکته در این باره بگویم:
Anonymous

چند نکته در این باره بگویم:
1- قاسملو در ارومیه متولد نشده است. او در روستای قاسملو متولد شد .
2 - قاسملو در بخشی از کردستان نفوذ و اعتبار داشت. او در مهاباد، بانه و سردشت و پیرانشهر برای مردم مقدس بود ولی در شهرهای جنوبی کردستان مثل کرمانشاه، سنندج، مریوان، سقز، بوکان، کامیاران و دیواندره یک جنایتکار ضد دمکراتیک بود.
3 - قاسملو یکی از ضد دمکراتیک ترین رهبران کردستان بود. او بخاطر اعمال حاکمیت و اتوریته خود با همامی احزاب موجود در کردستان جنگ کرد. مثلا با پیکار، زاه کارگر، رزمندگان، چریک فدایی و بخصوص کومه له. حزب دمکرات بخاطر کسب امتیاز از جمهوری اسلامی با کومه له جنگ را آغاز کرد و بلاخره بعد از شکست نظامی و سیاسی از کومه له مجبور به مذاکره شد. قاسملو باعث کشته شدن صدها پیشمرگ کومه له و حزب دمکرات شد.

4 - نویسنده گفته تنها دولت ایران و حزب دمکرات از از مذاکره مطلع بودند. نه خیر چنین نیست. چریکها و اتحادیه میهنی از مذاکره با خبر بودند و در مذاکره حضور داشتند. کشته شدن آن جماعت و قاسملو طرح مشترک جمهوری اسلامی و جلال طلبانی بود.
5 - آقای مسی در کامنت بالا اشتباه زیاد کردند. اینکه دمکرات و کومه له در کردستان سر بریدند درسا نیست. من هم مخالف سرسخت حزب دمکرات هستم. اما شاهد بودم که حزب دمکرات کمتر سر پاسدار را بریده است. شاهد بودم که دمکراتها در بوکان سر پیشمرگ سازمان پیکار را بریدند. آنها به جنازه پیشمرگان زن حزب کومه له تجاوز کردند. شاهد بودم که کومه له هرگز به چنین کارهایی دست نزده است.
6 - جمهوری اسلامی سر پاسداران کشته شده را در کردستان می برید و برای بد نام کردن مبارزه و جنگ مردم کردستان جنازه سر بریده شده پاسداران را به شهرهای مختلف می فرستاد و چنین تبلیع میکرد که پیشمرگان سر پاسداران و ارتشی ها را بریده اند. این از اساس بی پایه است.
7 - بعضی از سربازان و بسیجی ها در خاطراتشان اشاره کردند که این کار رزیم بود و همچنین در خاطرات آنها آمده است که آنها برای ایجاد ترس و وحشت در میان سربازان عراقی ، سر سربازان عراقی را می بریدند
8 - مسی باید بداند که حزب دمکرات نه تنها دشمن مردم کردستان و دشمن احزاب دمکراتیک کردستان است بلکه حزب دمکرات دشمن آذربایجان هم هست. در مبارزه با دشمن باید سیاستهای درست اتخاذ کرد . در مبارزه با حزب دمکرات نباید به رژیم فاشیست ایران اتکا کرد و مثل رژیم علیه حزب دمکرات تبلیغ کرد. حزب دمکرات دشمن کردستان و آذربایجان است هم جمعا ده نفر را سر نبریده است. جنایت، خیانت، بیرحمی ، بی عدالتی، ظلم و بی اصولی زیاد کرده است اما سر 10000 را نبریده است. این نوع تبلیغات کار و تلاش مثبت شما را بی تاثیر میکند. تبلیغات باید بشیوه درست انجام بگیرد.