Skip to main content

جناب اقای توکلی،

جناب اقای توکلی،
ناصر کرمی

جناب اقای توکلی،.
آخرین مقالهء من در مورد گروهک سکولار دمکرات، هم نقد و نظری بود که هست و جود داشته و خواهد داشت، نه فقط از سوی من بلکه از سوی طیف وسیعی از جامعهء سیاسی و فعال ایرانی است، ویدئو کلیپ که شتابان تهیه کردم، که هم فضای مجازی و سایبری رسانه های ایرانی، و عملکرد و مسئولیّت پذیری اپوزیسیون ایرانی را در بر میگرفت. چرا انتشار نیافت، تازه دفاع از سایت ایران گلوبال و دفاع از نویسندگان آن بود که بوسیلهء سعید بهبهانی به باد مسخره گرفته شده است. ولی اکنون جعل تاریخ و دروغ پردازی و توهین به ایرانیان در این تلویزیون و نوشتارهای دیگر تُرک تباران براحتی انشتار می یابند، بهر حال شما باید و یا همان بهتر با فرهنگ یک بام و دو هوای خود پایانی دهید.

شما بخوبی میدانید که من کشته و مردهء شرکت در رسانه های گروهی نیستم، ولی من برای چندمین بار تکرار میکنم، چرا مسئولین این رسانه های تُرک تبار افرادی مانند من را در این جلسات دعوت نمیکنند که در این زمینه کار و تحقیق کرده ایم، و از افرادی خاص دعوت میکنند،
خود شما باعث پایین آوردن نام و سطح سایت ایرانگلوبال در فضای اطلاع رسانی فارسی زبان بوده و هستید، وقتی در بین کارشناسان سایت ایران گلوبال که فقط صد نفر آنها کُد دارند، یک نفر پیدا نمیشود که شما در مورد مسائل روز با آنها مصاحبه ای کنید، و کارشناسان شما در جاهای دیگر میباشند، وقتی شما بنا به سفارش این و آن بدون در نظر گرفتن موقعیّت اجتماعی نویسندگان، مقالات آنها رابر میدارید و یا نکته چین میکیند و یا پاسخی نمیدهید، دیگرانی هم مانند سعید بهبهانی و تلویزیون گوناز هم نویسندگانی مانند من را ابزاری و اسباب بازی برای شما و این رسانه ها و دوستان خود ارزیابی میکنند. نویسندگان امنیّت ندارند.
وظیفه یک سایت این امر مهم هم هست که افراد همکار و نویسنده را در ارتقای کار خود یاری دهد، روشن تر شخصیّت سیاسی و کادرهای برجسته سیاسی و کارشناسی تربیّت کنند، کدامیک از نویسندگان در سایت ایران گلوبال در فضای سیاسی برجسته شدند ؟
من زمانی در این سایت نقد میکنم که بتوانم در مقابل هجوم و توهین دیگران در رابطه با همین نقدها و سایر نوشتارها از خودم چه بصورت نوشتاری و چه در شکل دیداری و شنیداری دفاع کنم. شما هر جا که لازم بوده از نویسندگان سایت دفاع دمکراتیک بکنید، پُشت آنها را خالی کرده اید.