Skip to main content

ایشان به عمد در هیچ سایت

ایشان به عمد در هیچ سایت
Anonymous

ایشان به عمد در هیچ سایت پانتکری مطلب منتشر نمیکند فقط همین جا به عمد قصد تحریک و ایجاد حس انزجار بین ایرانیان اذربایجانی و دیگر نقاط ایران را دارد به عمد ادا در میاورد حتی در سایت گوناز هم چیزی منتشر نمیکند مانند سنگ پرانی کودکان تخس به عابران پیاده. اگر سایتهای حرکت شما ارزشی برای مردم ایران و بخوصوص اذربایجانیان داشت چرا اینجا مطلب منتشر میکنید به اغوش ملت خودتان برگردید :) اهااااا کسی انجا نیست نه؟؟؟ حتی اذربایجانیان هم در سایتهای غیر ترکی هستند بله این انتخاب مردم اذربایجان است باید و مجبورا باید احترام بگذارید.

در تمام عمر ؟.........یک خط مطلب اکادمیک تحقیقی نمیتوان یافت جز همین پریشان گویها که جرات مطرح شدن در هیچ مرکز علمی ندارد حتی ایشان در سایتهای حرکت قدرتمند پانتکری هم جرات نشر این خزعبلات را ندارد

حرکت سرتاسر دروغ پانتکری ، ملی ، مدنی .... هرچه می خواهید اسمش را بگذارید تنها هدفش بی ابروی آذربایجان به دست عده قلیلی از بی سوادترین قشر منطقه آذربایجان و ایجاد نفرت بین مردم ایرانی اذربایجان و دیگر نقاط ایران با تحریک و توهینهای دیوانه وار به ملیت ایرانیان و هرز گویهای ممتد و بی معنا است.

این تصادفی نیست که بر خلاف تمام حرکاتهای روشنفکری حرکت پانترکی ریشه در رهبرانی دارد که تقریبا همه گی انها از روستا و مناطق محروم هستند که حتی سالی یک کتاب هم به انجا نمیرسد متاسفانه.

Azergun@uw.edu