Skip to main content

تیتر درست این است شما از جان

تیتر درست این است شما از جان
Anonymous

تیتر درست این است شما از جان مرد اذربایجان چه می خواهید. ایران گلوبال چرا امکان فعالیت برای کسی قائل نیست جز امثال شما.

واقعا مسخره است یک حرکت سر تا پا وابسته از وابستگی گله دارد جناب لوایی از خودتتان شروع کنید تلوزیون گوناز که شما در آن کار میکنید تلوزیونی است که برنامه تاریخی آن توسط اغاسی اوغلو وزیر سابق آموزی و پرورش جمهوری اذربایجان اداره میشود، نصیب نصیبلی سفیر سابق جمهوری اذربایجان مجری آن است از گویندگان تا دفتر آن تا 80 درصد از برنامه ها و مجریان و کارشناسان آن وابسته به دولتهای بیگانه هستند.

ریس آن جناب اوبالی در جریان پارلمان آذربایجان مثلا جنوبی با پیروی کورکورانه از احزاب و دولت جمهوری اذربایجان همه دوستان خودش را حذف کرد با مامور رسمی دولت ترکیه آقای چهرگانی که طبق گفته روزنامه حریت ترکیه، امنیت او را سازمان اطلاعاتی ترکیه تامیین میکند متحد شد و دیدیم که چه افتضاحی به بار آوردند.
تمامی احزاب این حرکت یا دست ترکیه است و یا آذربایجان. اوبالی همان انسان مبارز مثلا مستقللی است که در کل احزاب ترکیه با مصطفی دستجی همکاری دارد که ریس حزب اتحاد بزرگ است حزبی که معروف به ترورهای روشنفکران در ترکیه است حتی اقچا که پاپ را ترور کرد منسوب به همین حزب مقدس است. تحفه او اسلام سیاسی رادیکال برای ماست.
بزرگترین خطر بر سر راه مردم اذربایجان حرکت مثلا ملی شماست که باید افشا شده نابود شود. احزابش وابسته است شخصیتهایش به شکل واضحی وابسته است پرچمهایش برگرفته از پرچم کشورهای بیگانه، شعارهایش وارداتی، تاریخش دروغین، ادعاهای حقوقیش وارداتی و دروغ. یک کلمه سخن قابل دفاع ندارید نه سخنان سیاسی نه حقوقی و نه تاریخی و فرهنگی هر چه بافتید دروغ محض است. سالها در ترکیه زبان ترکی خواندم حتی من را منزجر کردید و امروز یقین دارم که مردم اذربایجان ترک نسیتند و امثال شما روشنفکر نیستید.

تنها کار این حرکت فحش و لمپن بازی است تا دیگران را بر علیه مردم اذربایجان تحریک کند فقط همین. عرضه این حرکت فقط همین است.


azergun@uw.edu