Skip to main content

برخی پیش بینی می کنند که در

برخی پیش بینی می کنند که در
بهمن موحدی(بامدادان)

برخی پیش بینی می کنند که در صورت شعله ور شدن آتش قیام در میهن اشغال شده،ایران به سوریۀ دوم تبدیل خواهدشد، اما این امر هیچ گاه اتفاق نخواهد افتاد. رژیم بحران ساز جمهوری اسلامی با مداخلۀ جنایتکارانه در سوریه ، از مسببین اصلی جنگ داخلی و تراژدی سوریه می باشد. آخوندهای حاکم بر ایران خود اولین باعث و بانی سر برآوردن داعش هستند. رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی مانع اصلی دمکراسی، صلح، پیشرفت، حقوق بشر و ... نه تنها در ایران بلکه در سراسر منطقه، به‌ویژه در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین است. باری ، افرادی که دم از سوریه ای شدن ایران می زنند، از حامیان ادامۀ بقای رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی تشریف دارند. و برای ترساندن مردم و جلوگیری از شکل گیری جنبش سرخ( جنبش سرنگونی) به این دروغ متوسل می شوند. مردم ایران در قیام سراسری سال 88 ثابت کردند که به دنبال سرنگونی رژیم پلید جمهوری اسلامی و جنبش سرخ هستند.

گفتمان سال 88 یعنی گفتمان سرنگونی و جنبش سرخ یعنی جنبش سرنگونی.
در ایران امکان وقوع یک "انقلاب مخملی" یک خواب وخیال ضدانقلابی است. همانگونه که انتقال مسالمت آمیز قدرت سیاسی یک رویای دست نیافتنی بیش نیست. درست به همین دلیل هم هست که می بایست بی هیچ سازشی "گفتمان اصلاحات" یعنی گفتمان مسالمت را با شدت و حدت تمام نشانه گرفت و از سر راه برداشت. باید بی هیچ مسامحه ای مبلغین "گذرمسالمت آمیز" را افشا کرد. چرا که ریشۀ این تفکر ضد انقلابی از درون خود رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی جوانه زده است . این بالاترین خواست رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی است که در مقابل خشونت مداوم اعمال شده از سوی نیروهای مسلحش ، مقاومتی شکل نگیرد. آری گفتمان مسالمت، گفتمان خود رژیم است.
سربلندی و رهایی میهن عزیزمان ایران در تمامیت خود تنها و تنها در گرو سرنگونی قهر آمیز حاکمیت ضدبشری و نفرت انگیز جمهوری اسلامی است.
امثال موسوی و کروبی هم از تفاله های رژیم سفاک جمهوری اسلامی هستند که در صورت سرنگونی این رژیم خود باید جوابگوی جنایات و خیانت های این رژیم باشند.
بهانۀ احتمال حملۀ خارجی و یا تجزیه در میهن اشغال شدۀ ما نمی تواند دلیلی برای قبول رژیم اشغالگر و جنایت کار و پست جمهوری اسلامی باشد، مگر اینکه این هم نوعی مشروعیت تراشی برای رژیم جمهوری اسلامی باشد. رژیم پان اسلامیست حاکم بر ایران به دلیل تاریخی خود اشغالگر و عامل کشتار، سرکوب، تحقیر، تخریب، چپاول، و تجزیۀ کشور است.