Skip to main content

متاسفانه اکثر چپها دهانشان را

متاسفانه اکثر چپها دهانشان را
Anonymous

متاسفانه اکثر چپها دهانشان را که باز میکنند مشخص است مطالعه ندارند کلمات را فله ای به کار میبرند. سخنان شما نه حقوقی است نه سیاسی نه بر گرفته از تجارب چند هزار ساله بشر است ماشالله به همه چیزی که بتوان به آن اطلاعات گفت پشت کرده اید

جامعه بین الملل که محصول آن قوانین حقوق بشری است که از طرف اکثر کشورها امضا شده تا شما با کلمه حقوق بشر اشنا شوید، منطقا، عقلا و بر اساس حقوق واضح بینامللی از مللی ساخته شده است که دولتها آنها را نمایندگی میکنند. و هیچ دولتی نمیتواند وجود داشته باشد اگر تمامیت ارضی نداشته باشد . در واقع تمامیت ارضی که شما آن را دیکتاتور مابانه تصور میکنید پایه وجود صلح و حقوق بشر و جامع بیناملل است. با نگاهی به مناطقی که این مسله مسخ شده است میتوان مشاهده کرد که چه ارمغانی برای مدنیت داشته.


کارنامه عمل سیاسیون ایران نشان داده است که اگر کشور را رها کنند بیشتر به نفع مردم خواهد بود شما ها استاد شروع کردن مسائلی هستید که عرضه اتمام ان را ندارید و نداشتید. چون حتی خودتان هم نمیدانید چه میگویید.

جناب ایلیار میتوانید یکی از ظلمهای که به اتنیکهای ایران روا داشته شده است اشاره کنید؟
ایا میتوانید برای سخنان خود در جامعه بینالملل مثالی بیاورید تا ما به عنوان ملتی که 13 میلیونمان غذا ندارد بدانیم در کدام راه تجربه شده بشری در حال حرکت هستیم؟
آیا میتوانید فقط یک بنیان حقوقی برای سخنان خود ارائه دهید؟

سه سوال پرسیدم اگر به یکی جواب دهید تمام سخنانم را پس خواهم گرفت.

در ضمن دمکراسی آن چیزی که ادعا کردید نیست دمکراسی از یونان باستان شروع شد مطالعه کنید و خواهید که هیچ ربطی به سخنان شما ندارد. هر چه کلمه خوب وجود دارد به شکل فله ای از دید شما نامش دمکراسی است
azergun@uw.edu