Skip to main content

با درود به روان پاک مجاهد

با درود به روان پاک مجاهد
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به روان پاک مجاهد شهید "فضیلت علامه" و تمامی شهدای به خون خفتۀ خلق ایران در پیکار با دو دیکتاتوری شاه و شیخ.
نه می بخشیم،نه فراموش می کنیم. سرنگون باد رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی . ننگ بر خمینی خون آشام و رژیم کثیف و آدمکش و ضدایرانی جمهوری اسلامی.
هر تابستان خاطره کشتار زندانيان سياسی در سال 67 اذهان همۀ آزاديخواهان و همه کسانی که قلبشان برای آزادی می تپد و يا در جريان اين کشتارها عزيز یا عزیزانی را از دست داده اند با برجستگی هر چه بیشتری به این امر مشغول می شود. در جريان قتل عام زندانيان سياسی در سال 67 که در واقع نقطه اوج کشتار های دهۀ سیاه 60 بود بیش از 30 هزار مجاهد و کمونيست به دست دژخيمان جمهوری اسلامی اعدام شدند. اعدام زندانيان سياسی که بسیاری شان قبلاً در بيدادگاه های خود رژيم محکوم شده و دوران زندان خود را می گذراند، يکی از آخرين ضربات بزرگ اين جنايتکاران به

مبارزات مردم ما در آن دهه بود. با چنین جنایت مهلکی، ضد انقلاب حاکم کوشید تا در شرایط خاتمۀ جنگ ضدمیهنی و امپریالیستی با عراق و چشم انداز شورشهای توده ای، نسلی از کادرها و رهبران انقلابی توده ها را به طور فیزیکی نابود و از صحنه مبارزه خارج کند. در واقع دارو دسته خمينی از همان روز اول به قدرت رسيدنشان توسط امپریالیستها مأموریت و هدفی جز سرکوب انقلاب سال 57 نداشتند و اساساً به همين خاطر به قدرت رانده شده بودند.
در سالگرد این جنایت بزرگ یاد و راه عزیزانمان، جانباختگان کشتار دهه 60 و قتل عام سال 67 را با ادامه راه و آرمانهای سترگشان پاس داریم . نگذاریم که دشمن و جماعت یاس پرستان با پخش بذرهای ناامیدی و تسلیم، پایداری در راه مبارزه و آرمانهای آن شیر زنان و کوه مردان را خدشه دار کنند. کوشش و پیگیری در راه تحقق آرمانهای آن عزیزان و پاسداری از امر انقلاب بر علیه رژیم ضد خلقی جمهوری اسلامی و تمام دار و دسته های درونی آن از اصولگرا گرفته تا معتدل و اصلاح طلب، بزرگترین وظیفه ما در سالگرد این جنایت بزرگ است.