Skip to main content

جالبست که تجزیه طلبان نادان ،

جالبست که تجزیه طلبان نادان ،
Anonymous

جالبست که تجزیه طلبان نادان ، اینگونه نوشته های قدیمی 5 سال پیش را اینجا مرتب به روز میکنند و نقش ستون پنجمی برای بیگانه و امیدهای خودقریبانه را دوباره طرح مینمایند.
سیاست درون ایران را مردم ایران تعیین میکنند و نه امریکا و غرب و خارح نشینان مزد بگیر رمانتیک.
امید و وابستگی به خارجی ها ، دیدیم که چه بلایی به سر پهلوی پدر و پسر و نوه آورد و خواهد آورد.
باعث شرم است که چند تجزیه طلب خارنشین که خود را دکتر و تحصیل کرده و روشتفکر مینامند، این چنین آشکار و احمقانه به بیگانه دل بسته اند ؛ بجای اینکه بقول رفیق مائو، به توفان خروشان تودهای خلق کشور توجه کنند. این نادانهای فسیل که اغلب ضد چپ و دمکراسی مردمی هستند، اگر فهم و شعور داشتند از سقوط شاه و روی کارآمدن شیخ جلوگیری میکردند. تمام اینها را باید بایکوت رسانه ای نمود و دادن هر گونه تریبون تبلیغ و ناامیدی، کار اپوزیسون مبارز انقلابی دمکرات

و سکولار را مشکل میکند. غالب اینها دچار فراموشی ذهنی و زبانی هستند و چرندیات بلندگوهای شاه و شیخ و امپرالیستها در زمان جنگ سرد را بلغور میکنند.. کلیپ های سلطنت طلبانی مانند عباس فخرآور و امید دانا و مهدی میرقادری در فضای مجازی نشان میدهد که دکان تحزیه طلبان فاسد است و سایر نیروهای دمگرات و چپ و ملی و مجاهد در وضعیت از ذست دادن نسل جوان هستند.
سپارتیستها و هویت طلبان اتنیکی در شرایط حاضر و پیش از سرنگونی فاشیسم مدهبی داعشی شیعه، نیرویی تفرقه آمیز و ارتجاعی است که آدرس غلط میدهد و موجب طول عمر رژیم حاکم میگردد و بجای مبارزه علیه حاکمان ، مردم فلک زده فارس زبان و ایرانی را قربانی نادانی و مزدوری خود نموده.تجزیه طلبان مغول تبار ،وجود 50 درصد مهرههای ترک در دولت شاه و شیخ را همیشه لاپوشانی نموده و ناجوانمردانه و موذبانه، فارسی زبانها را دلیل خودفروشی و فرار خویش ،معرفی کرده اند.