Skip to main content

پدیده زشت و پلید شهید پروری

پدیده زشت و پلید شهید پروری
Anonymous

پدیده زشت و پلید شهید پروری نظام اسالمی ناشی از تسلط بیرحمانه دین اسالم و شیعه وارداتی است . رائین شیهد پروری تنها از سوی اخوندها مورد سئو استفاده قرار نمیگیرد بلکه جریان چپ هم شهید خوار هستند. نمونه ان تروریست مشهور توده ای که چند قتل به دستور حزب توده انجام داده شهید توده ای محسوب میشود.
سازمان مجاهدین خود گوی سبقت را از همه ربوده و با افتخار اعلام میکند که دارای صد هزار شیهد است درست این است که این سازمان صد هزار نفر را اگاهانه به قتلگاه فرستاده است . معروف است که مارکس رهبر چپ ها گفته است که من برای المان نمیخواهم شیهد و یا گشته شوم.اکنون کشور ما ایرا ن پایگاه تروریستها ی مهاجر عرب مانند رضا در خراسان و صد ها امام زاده است و باید روزی این بساط شیادی اخوندی و اسلامی از کشور جمع شود .

سازمان مجاهدین برای اهداف خود جوانان را شهید کرد مانند همین دختر خانم جوان بنام فضیلت بخوانیم .
*در شامگاه شوم پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ فضیلت علامه را پس از هفت سال زندان و شکنجه برای خروج از بند صدایش می کنند و روانه طناب های دار می شود! آتش ظلمی که خمینی، دیو پلید دوران و غارتگر باغ گل ها در تابستان سال ۶۷ برافروخت و گل های سرسبد را سوزاند هرگز فراموش نخواهد شد و بی پاسخ نخواهد ماند!*
این شیهد اگر مجاهد نمیبود شیهد نمیشد اکنون مادر ی بود ویا استادی و یا هنرمندی ولی با مرگ این نوجوانان برای اهداف واهی هنرمندی ناشناخته استادی بیمانند و بانوئی فرزند ندیده از جهان رفت .شیهد پروی انقلابی و اسلامی و چپی جز مصیبت برای مردم ارمغانی نداشته اند .پیش از دیوانگی سال 57 کتابی در باره حسین عرب بنام شیهد جاوید نشر یافت که نویسنده ادعای حسین را برای امامت و عنوان شیهد برای او را رد کرده بود .حسین شهید نبود او یک یاغی بود .