Skip to main content

اتئلافی که نیروی رسوائی مانند

اتئلافی که نیروی رسوائی مانند
بهمن موحدی(بامدادان)

اتئلافی که نیروی رسوائی مانند هواداران پادشاهی در آن حضور داشته باشند در میان توده ها اعتباری نخواهد داشت. تمام جیره خواران و میوه چینان مترصدند که کاشی بنای رفیع مقاومت را به اسم خود بکنند و همان بکنند که خمینی با انقلاب ضدسلطنتی خلق قهرمان ایران کرد و اسلاف تاجدار و عمامه دارش با انقلاب مشروطه کردند.
جمهوری با سلطنت قابل جمع نیست. مجاهدین خواستار برقراری یک جمهوری سکولار دمکراتیک در ایران هستند و 52 سال هم است در راه رسیدن به این هدف مبارزه می کنند. مجاهدین هیچ گاه با پهلوی چی های بدنام ائتلاف نخواهند کرد.
رژیم به گور سپرده شدۀ پهلوی هیچ گونه شانسی برای بدست گرفتن قدرت در ایران آزاد و بدون آخوند فردا را ندارد. در روز 22 بهمن 1357 انقلاب شکوهمند بهمن تومار رژیم سلطنت را درهم نوردید و یک رژیم دزد، غارتگر، مستبد و نوکر امپریالیسم و صهیونیسم را از ایران اخراج کرد. انقلاب ایران سلطنت را

در تاریخ ایران برای همیشه منقرض نمود.
باری ، جمهوریخواهان سرنگون طلب نیاز به یک پلاتفرم برای اتحاد عمل دارند . این پلاتفرم، با در نظر گرفتن شرایط بحرانی در درون حاکمیت و ایجاد و تشدید بحران اقتصادی و سیاسی باید محتوی یک پلاتفرم انقلابی باشد.مواردی که باید دراین پلاتفرم ذکر شود:
1- سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و استفرار یک جمهوری دمکراتیک و لائیک
2- انحلال بازوی نظامی رژیم ( سپاه پاسداران ضدخلقی) و تقویت ارتش 3- تشکیل شورا ها در سراسر کشور 4- تامین آزادی های سیاسی و لغو هر گونه تبعیض (جنسیت ، قومیت ،مذهب) 5-آزادی اندیشه ، آزادی مطبوعات 6- حق تشکیل سندیکا، شورا و احزاب و سازمان های سیاسی
7- برخورداری زنان از حقوق کامل اجتماعی و سیاسی برابر با مردان 8- اعطای حق خودگردانی و آموزش به زبان مادری برای قومیت های ایرانی 9- لغو کلیه قراردادهای اسارت بار امپریالیستی 10- ملی کردن صنایع و موسسات متعلق به بورژوازی بزرگ و انحصارات امپریالیستی 11- ملی کردن تجارت خارجی و موسسات ارتباطی و حمل و نقل بزرگ 12- برقراری کنترل کارگری بر تولید و کنترل توده ای بر توزیع 13- ملی کردن کلیه اراضی و مراتع، منابع طبیعی و زیر زمینی.