Skip to main content

در سایت ایران گلوبال، عده ای

در سایت ایران گلوبال، عده ای
بهمن موحدی(بامدادان)

در سایت ایران گلوبال، عده ای خبیث اطلاعاتی و ساندیس خور، با ماسکهای مختلف(لیبرال ، سلطنت طلب، پان ایرانیست، تجزیه طلب ، چپ نما) سعی و تلاش وافر و بیهوده ای در لجن مال کردن مجاهدین خلق و مارکسیست های انقلابی و شهدای آنها را دارند.
خون شهدای به خفتۀ خلق، ماهیت دشمنان و فرصت طلبان و دو دوزه بازهای ضدخلق و عوامل رژیم سفاک جمهوری اسلامی آخوندی که با ماسکهای مختلف ظاهر میشوند را بیش از پیش افشا می کند.
گرامی باد یاد شهدای سازمان مجاهدین خلق ایران و سازمانهای مارکسیستی. با درود به روان پاک شهدای نسل کشی تابستان سیاه سال 67 ، جاودان باد یاد شهدای به خون خفته خلق ایران در تابستان سیاه و خونین سال 67. در تابستان سیاه سال 67 حداقل 33 هزار نفر از دلاوران مجاهد و مارکسیست که همانا از پاکترین و شجاع ترین و آگاه ترین فرزندان خلق ایران بودند به خاک افتادند و خون پاکشان تبدیل به چشمه خروشان آزادی شد.

واقعیت این است که آخوندهای ضد بشر کار ناتمام ساواک رژیم منحوس شاه خائن را به اتمام رساندند که این کار ناتمام همانا نسل کشی و کشتار مجاهدین و مارکسیستها بود. محمدرضا پهلوی خائن با دیوانه بازی ها و استبداد و جنایتها و خیانتهای خود که در راس آنها کودتای ننگین 28 مرداد و خیانت به دولت ملی دکتر مصدق بود ، زمینه ساز قدرت گرفتن آخوندهای خون آشام وقرون وسطایی در سال 57 شد. شرم باد بر محمدرضا پهلوی شاه خائن. زدوبندها و ساخت وپاختهای خمینی خون آشام و دارودسته اش با امپریالیستها منجر شد که خمینی رهبری انقلاب ضدسلطنتی را مصادره کند و انقلاب دموکراتیک خلق ایران را منحرف کند. اگر به جای آخوندهای خون آشام، مجاهدین و مارکسیستها که همان پیشتازان و رهبران واقعی انقلاب بودند به قدرت می رسیدند، ایران ما تبدیل به یکی از قدرتهای جهانی می شد.
باری ، کشتار فجیع تابستان سال 67 در ردیف هولناکترین جنایات در قرن بیستم بعد از جنگ جهانی دوم بود.رضا ملک اطلاعاتی سابق و مخالف امروز که معاون آخوند علی فلاحیان وزیر اطلاعات دوران رفسنجانی بود و همچنین محمد نوری زاد از طرفداران سابق رژیم اعتراف می کنند که 33 هزار نفر از زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 قتل وعام شدند ودر گورهای دسته جمعی دفن شدند. البته به نظر من آمار جانباختگان بیشتر از این رقم اعلام شده است.
این نسل کشی به قدری هولناک بود که بعضی از قربانیان زنده به گور شدند و دلیل آن عجله ای بود که جلادان رژیم در دار زدن این دلاوران داشتند و مزدوران رژیم به رغم اطلاع از این موضوع تو جهی نمی کردند و قربانیان را زنده در گورهای دسته جمعی می انداختند. رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی به این کشتار احتیاج داشت و ازدید رژیم این کشتار برای بقاء رژیم امری حیاتی بود. جنگ ضد ملی و امپریالیستی ایران وعراق به پایان رسیده بود و رژیم شکست خورده بود و خسارات مالی و جانی عظیمی بر جای مانده بود و مردم به شدت ناراضی بودند و این زندانیان سیاسی مارکسیست و مجاهد با توجه به تجربیات کسب کرده در طول دوران زندان ومبارزه می توانستند رهبری جنبش اعتراضی مردم را به دست بگیرند و رژیم نیز این موضوع را به خوبی می دانست و به همین دلیل دست به این نسل کشی زد. بعضی از افراد نا آگاه به اشتباه می گویند عملیات فروغ جاویدان مجاهدین باعث شد که جمهوری اسلامی دست به نسل کشی بزند در صورتی که این حدس کاملا اشتباه است و از پایه نادرست می باشد. رژیم از همان سال 60 در فکر یک کشتار بزرگ برای بقاء خود بود. مسعود مقبلی فرزند عزت الله مقبلی دوبلور وبازیگر معروف و محبوب، که یکی از هوادارن مجاهدین بود ودر سال 67 در جریان قتل و عام جان باخت در سال 66 به زندان توحید (کمیته مشترک ضد خلقی شاه) برده می شود و پاسداران به مسعود می گویند که حواستان به خودتان باشد و باید توبه کنید ما قصد داریم به فرمان امام همه شما را بکشیم!!!
«"مرگ بر جمهوری اسلامی ، مرگ بر دیکتاتوری، مرگ بر خامنه ای ، زنده باد آزادی"»