Skip to main content

با سلام ، نه هر کیلکی شکر

با سلام ، نه هر کیلکی شکر
Anonymous

با سلام ، نه هر کیلکی شکر دارد ، نه هر بحری گوهر دارد.
باید بخدمت آقایان سازاخ و یارادیجلیق عرض کرد ، این تحلیل های بسیار عمیق شماها برای آنهای که در عالم فانتازی و در دنیای باستانگرایی جعلی زندگی می کنند، غیر قابل هضم و درک است . متاسفانه باید گفت این تحلیل ها برای آنها خیلی زود هست. آخر آن دسته روشنفکرها در عالم هپروت زندگی کرده ، با جک آفرینی و شاهنامه خوانی مشغولند.
آنها هنوز از درک فاجعۀ فرهنگی خود ناآگاهند . اگر قربانان تجاوز جنسی ، اگر نادمان زیر شکنجه یک جامعه را یک کشور را حتی تک تک مارا به فکر کردن وا نه می دارد ؟ دیگر فاجعه خیلی بزرگتر از آن هست که ما تصور می کنیم.

اگر دختران و زنان قربانی تجاوز در جامعۀ ما به عنوان موجود کثیف ارزیابی می شوند ! اگر نادمان قربانی از بیدادگاهای جمهوری اسلامی انسانهای خایین تلقی می شوند! نتیجه ،پسوشوپات ها و عربده کشان و پوپولیست ها لاجرم قهرمانان ما خواهند بود.
برای شما عزیزان کار بسیار بزرگی در پیشروست. مشکل کار شماها یکی نهادینه شدن این فرهنگ در جامعۀ ماست ! دومی همکاری نکردن و کار شکنی کردن آن دسته روشنفکران مذکور هست ! آنها حاضر خواهند بود این وضعیت ادامه داشته باشد، متاسفانه آنها در برابر هر رفرم جاهلانه مقاومت خواهند کرد. برای شماها آرزوی موفقیت .