Skip to main content

به نظر من آن افراد «خبیث

به نظر من آن افراد «خبیث
Anonymous

به نظر من آن افراد «خبیث اطلاعاتی و ساندیس خور... » هزار بار شرف دارند بر کسی که تحت عنوان هواداری از «مجاهدین خلق و مارکسیست ها» مامور به وظیفه در این سایت است و با شعار های «زنده باد و مرگ بر» و گذاشتن اطلاعیه های مجاهدین و ماسک سرنگونی طلبی، ماموریت خود را پنهان می کند و سعی دارد یا همه را به جان هم بیاندازد یا همه را با کامنت هایش نسبت به همان هایی که مدعی هواداری آن هاست بدبین کند، یا به طور دستچین شده و هدفمند، در پای مقالات بعضی از آن دسته نویسندگان شریف و فرهیخته ای که با مجاهدین اختلاف نظر دارند یا با مجاهدین مخالفند حاضر می شود و با کامنت هایی علیه آن ها و ظاهرا در حمایت از مجاهدین می کوشد تا آن ها را عصبانی کند و به برخورد های تند و تیز یا تندو تیز تر با مجاهدین تحریک کند. او از آن میان فقط کسانی را انتخاب می کند که صبور و خویشتندارند و در برخورد هایشان با مجاهدین معمولا

چپ و راست را رعایت می کنند و اندازه نگاه می دارند و لازم است که تحریکشان کرد تا عکس العمل نشان دهند و تندتر بنویسند.
من قبلا هم در باره این کامنت گذار حرفه ای که در شعار هایش یک قدم هم از سرنگونی قهرآمیز رژیم کوتاه نمی آید و مرتبا در این جا با تاکتیک «آی دزد آی دزد» دنبال سایبری و مزدور می گردد تذکر داده ام.
دوست عزیزمان «پ.ا» هم که کارشناس است و تا سه یا چهار سال پیش، به مدت چند سال در زمینه «ضد اطلاعات» به یک سازمان خوشنام چپ، مشاوره می داد در این زمینه اطلاعاتی دارد که لابد هنوز انتشار آن را صلاح نمی داند.