Skip to main content

آقایان کیانوش توکلی و وحید

آقایان کیانوش توکلی و وحید
بهمن موحدی(بامدادان)

آقایان کیانوش توکلی و وحید فرخنده هیچ وقت توضیح نمی دهند که کدام رژیم ارتجاعی و فرقه گرا، سنی ها و شیعه ها را در خاورمیانه به جان هم انداخته است . این آقایان همیشه در تحلیل های خود نقش مخرب رژیم فرقه گرای شیعی حاکم بر ایران را در تحولات خاورمیانه نادیده می گیرند و تمامی تقصیرات را به نادرستی متوجۀ عربستان می دانند.
واقعیت این است که رژیم فرقه گرای حاکم بر ایران ، خاورمیانه را به آتش کشیده است و جنگهای مذهبی را در این منطقه شعله ور ساخته است. سیاست خارجی رژیم بحران آفرین جمهوری اسلامی هرگز و هیچگاه بر مبنای دوستی وداشتن رابطۀ دو طرفه و احترام متقابل نبوده است. رژیم جمهوری اسلامی، با کینه توزی و خباثت در کشورهای خاورمیانه، و تحریک و شوراندن شیعیان بحرین علیه دولت آن کشور، و تحریک شیعیان یمن علیه عربستان، همۀ کشورهای حاشیۀ خلیج فارس و حتی کشور بزرگ مصر و ترکیه که با ما دوستی و روابطی

پسندیده و گرم داشته اند، علیه ایران وایرانی شورانده و با جاه طلبی برای ساختن بمب اتمی و تهدید همه روزۀ آنان، یک جبهه دشمنی و کینه توزی علیه ما در اطراف ایران حکمفرما کرده است. سیاست دخالت های بی جا و اعمال تروریستی در سوریه ،عراق، یمن ، افغانستان وووووو آتش خشم و غضب جهانی را به سوی ایران و ایرانی برافروخته است.
تازمانی که این جانوران وحشی و درنده بر کشورمان حاکم هستند، جنگ منطقه ای و داخلی و تجزیه و فروپاشی، ایران را تهدید می کند.