Skip to main content

در صورت ادامۀ بقاء حاکمیت

در صورت ادامۀ بقاء حاکمیت
بهمن موحدی(بامدادان)

در صورت ادامۀ بقاء حاکمیت منحوس رژیم جمهوری اسلامی ، تبعات سنگینی متوجۀ ایرانیان خواهد بود،هرگونه انفعال و بی عملی و فرار از واقعیت از جانب ایرانیان، در نهایت جنگ منطقه ای و داخلی و تجزیه و فروپاشی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد. رژیم پلید و ضدبشری جمهوری اسلامی به دلیل تاریخی خود اشغالگر و عامل کشتار، سرکوب، تحقیر، تخریب، چپاول، و تجزیۀ کشور است.
رژیم ضد ایرانی و ضد بشری جمهوری اسلامی آخوندی در 39 سال گذشته با استبداد، خودکامگی و افسار گسیختگی به هر کار ناشایست، هر عمل تروریستی، دزدی و غارتگری و آدمکشی، و تخریب و ویرانی و سرکوب آنهم وقیحانه و بیشرمانه به نام ملت ایران دست زده، کشور را به سمت نیستی و نابودی سوق داده، و مردم مظلوم ایران را به روز سیاه نشانده و زندگیشان را به فلاکت کشانده .
با رای دادن به یک آخوند شیاد و مکار به نام حسن روحانی ، دردی از دردهای بیشمار مردم مظلوم

و رنج کشیدۀ ایران دوا نخواهد شد، تنها راه نجات ایران ، سرنگونی قهر آمیز و تمام و کمال رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی است.
باری ، در صورت ادامۀ بقاء حاکمیت منحوس رژیم جمهوری اسلامی، کشورمان ایران به سمت نابودی و انقراض پیش خواهد رفت. تنها راه مبارزۀ جدی و موثر با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، مبارزۀ مسلحانۀ توده ای جهت سرنگونی قهر آمیز آن است. با چنین رژیمی که تا مغز استخوان ضد مردمی، توطئه گر، عوام فریب، ریاکار و جنایت پیشه است نمی توان با اصول و پرنسیپ های دمکراتیک و به طور مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه روبرو شد.