Skip to main content

گفتکوی بسیار جالبی بود و

گفتکوی بسیار جالبی بود و
Anonymous

گفتکوی بسیار جالبی بود و با ابراز همبستگی با اقای اژنگ.بسیار روشن است که اگر در کشور ما ازادی نشر عقاید و کتاب بود بدون شک جوانان کشور ما از حقایق تلخ و جنایت باری که در دوران بلشویسم روی داده بود اگاه میشدند و هر گز فریب گروهی کارگزار توده ای و یا فدائی خلق را نمیخوردند .
نسل گذشته اکنون به تجربه در یافته است انقلاب هیولائی بی مانند است که سامان کشور و جهان را از میان برمیدارد . تبلیغات زهر اگین چپ و دشمنی با هرچه موجود بود سرنوشت کشور ما و مردمان انرا به نابودی مطلق کشاند .
مردان و زنان نام اور ی که میتوانستند باتوان شگرف خود ایران را به سوی سعادت ببرند به یکباره خود را در اختیار هدفی نادیده و ناشناخته و نا ممکن گذاشتند . وعده انقلاب سوسیالیستی و رهائی زحمتکشان و انقلاب اسلامی هر دو روی سکه تزویر و

استبداد و خرافه هستند .متاسفانه هنوز هم گروهی دل به خیال سعادت بشر و وعده بهشت را در همان ایمان کور مذهبی و
عدالت استبدادی جستجو میکنند .انچه در این میان از بین رفت نابودی هزاران خانواده فرهنگ و فرو پاشی کشور و دور شدن از اصالت و ازادی و سرافرازی کشور ما ایران بود .نسل گذشته که خود دستی در اتش داشت موظف است که تجربه زندگی خود را با نسل جوان در میان بگذارد تا از جهنم دیگری با هر نام و عنوان جلوگیری کند . باید در این جا از تارنمای ایران گلوبال برای این روشنگری بسیار سپاس گذار بود .