Skip to main content

محمدرضا لوائی موذیانه می کوشد

محمدرضا لوائی موذیانه می کوشد
بهمن موحدی(بامدادان)

محمدرضا لوائی موذیانه می کوشد که رژیم ضدملی و ضدایرانی جمهوری اسلامی را با ایران و ملت شریف ایران یکی نشان دهد. اما لوائی آب در هاون می کوبد، الان دیگر تمام دنیا می داند که مردم و حکومت ایران یکی نیستند، و آخوندهای حاکم، دشمن تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران می باشند. آخوندها و پاسداران، دسته‌ای آدمکش و دزد و غارتگر از زباله‌دان تاریخ می باشند که قصد دارند فرهنگ زیبا و غنی ایران و ایرانی را نابود کنند. به جهانیان ثابت شده است که حکومت اهریمنی ولایت فقیه نمایندۀ مردم ایران نیست و کردار سران و کارگزارانش بیان کنندۀ خواست مردم ایران نمی باشد. جهانیان می دانند که دستگاه ولایت فقیه و مردم ایران نه تنها هم رای و یک سو نیستند بلکه مردم ایران به عنوان اولین قربانیان این رژیم با آن مخالف بوده و در تلاش برای سرنگونی این رژیم هستند.
لوائی بهتر است مجیز دولت پان ترکیستی، پان اسلامیستی اردوغان را بگوید.

وجه اشتراک پان ترکها و جدایی طلبان آذربایجانی با رژیم حاکم بر ایران، در ضدایرانی بودن آنهاست.
پان ترکیسم ، ایدئولوژی فاشیستی و اهریمنی است که برای رسیدن مقاصد شوم خود حاضر است میلیونها نفر را به قتل برساند که نمونۀ آن نسل کشی ارامنه می باشد. پان ترکیستها ، اشتهای سیری ناپذیری در ضمیمه کردن کشورها به خاک ترکیه دارند، بخشی از قبرس هنوز در اشغال پان ترکیستهای ترکیه است. پان ترک ها رویای تشکیل امپراطوری توران را در سر می پرورانند.
پان ترکیست های ترکیه سیاست ناسیونال شونیسم ترک را در منطقه و از جمله در ایران توسط گرگهای خاکستری و عمال ایرانی اش و در قفقاز و آسیای میانه و در عراق و سوریه با تمام قوا پیش می برند. پس از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی به هیچ نباید به پان ترکها و جدایی طلبان آذربایجانی باج داد و با آنها وارد بند و بست و معامله سیاسی شد، بلکه باید با مشت آهنین با آنها برخورد کرد تا به فکر ایجاد تفرقه در میان مردمان ایران و ایجاد اختلاف و تشدید تضاد و دامن زدن به نفرت قومی در ایران نیافتند و جرات نکنند به تمامیت ارضی و استقلال ملی ایران خدشه ای وارد کنند.