Skip to main content

جدایی طلبان خائن باید بدانند

جدایی طلبان خائن باید بدانند
بهمن موحدی(بامدادان)

جدایی طلبان خائن باید بدانند که برای جدا کردن یک وجب از خاک ایران زمین باید از دریای خون گذر کنند.
ایرانیان به جدایی طلبان خائن رشوه و باج نخواهند داد و با آنها وارد بند و بست و معامله سیاسی نخواهند شد، بلکه با مشت آهنین با آنها برخورد کرد تا به فکر ایجاد تفرقه در میان مردمان ایران و ایجاد اختلاف و تشدید تضاد و دامن زدن به نفرت قومی در ایران نیافتند و جرات نکنند به تمامیت ارضی و استقلال ملی ایران خدشه ای وارد کنند.
رفع ستم مضاعف قومی و مذهبی در ایران تنها از طریق سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی و استقلال ملی ایران در یک ایران دمکراتیک امکان دارد. پس از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی، وظیفۀ دولت جدید این خواهد بود که قومیت‌های محلی و قومیت‌های مختلف مثل کردستان را با احقاق حقوق حقۀ آن به‌صورت بخشی از ملی‌گرایی ترقی‌خواهانۀ تمامیت ملت ایران تثبیت نموده و این دو را

(ایران و کردستان، ایران و هموطنان عرب، هموطنان بلوچ و ترکمن و... را) از تعارض با یکدیگر خارج کند.
باید حقوق پیروان ادیان و مذاهب و قومیت های مختلف در چارچوب ایران واحد، به‌صورت خودگردانی، به‌رسمیت شناخته شود. بدیهی است که تمامیت ارضی و وحدت ملی این میهن دقیقاً مرتبط به احقاق حقوق حقۀ تمام عناصر و بخش‌های تشکیل دهندۀ آن است. یعنی تمامیت ارضی ایران اگر حقوق بخش‌ها و قومیت های مختلف رعایت نشود مخدوش خواهد شد. به این ترتیب خودگردانی داخلی به مفهوم رفع ستم مضاعف از همه‌ شاخه‌ها و تنوعات ملی وطنمان و تأمین جمیع حقوق و آزادی‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی برای آنها در چارچوب وحدت و حاکمیت و یکپارچگی تجزیه‌ناپذیر کشور ضرورت جدی دارد.