Skip to main content

‫اکبر گرامی

‫اکبر گرامی
رضا حسین بر

‫اکبر گرامی
‫اول من از شما بسیار سپاسگذارم که عقیده خود را خیلی معقولانه بیان کرده آید. باز هم خوشحالم که آقای دوشکی را دعوت کرده‌اند. اما آقای دوشکی تنها فعال سنی و قومی نیست. صد ها نفر مثل آقای دوشکی هستند که در همینه زمینه فعال هستند. آقای دوشکی هم میداند که من بارها به ایشان کمک کرده آم.

‫چندی پیش عده ای از ایرانیان بطور رسمی از بی بی سی در همین زمینه شکایت کردند که در دست بررسی است. از زمان شکایت تا کنون، روش بی بی سی اندکی تغییر کرده است و احتمالا با این دلیل است که ثابت کنند که بیطرف هستند و این مدارک را هم به مراجع قانونی ارایه بدهند.
‫ ملیت های ایرانی ۷۰% جمعیت را تشکیل میدهند و اگر این رسانه ها بیطرف بودند و تبعیض را هم کنار میگذاشتند، می بایست ۷۰% برنامه های انها در باره ملیت ها میبود.
‫من نیازی به دعوت هیچ کدام از این رسانه ندارم و حاضر نیستم که منافع مردمان ایران را فدای حضور در یک رسانه بکنم. دلیل دعوت نکردن از من این است که من معتقدم جمهوری اسلامی باید تغییر کند و در ایران یک نظام فدرال بر قرار شود. دلیل دیگرش این است که تعریفی که این ها از ایران تنظیم کرده‌اند، تعریفی غلط است و بهمین دلیل، بعد از ۱۵۰ سال، این مملکت هر سال از سال گذشته بدتر میشود. اگر این ها قادر به فهمیدن درست ایران بودند، ایران این شرایط فاجعه آمیز را پیدا نمیکرد.