Skip to main content

مهدی

مهدی
Anonymous

مهدی
آقای حسین بر. بنده جنابعالی را سالهاست که از کنگره سکولار دمکرات ها می شناسم. جنابعالی در آنجا رئیس شورای هماهنگی بودید. یادم می آید در یکی از سخنرانی هایتان با افتخار گفتید که از نوادگان شمر و یزید هستید و چون طایفه شما سر امام حسین را در کربلا بریدند به شما ها می گویند "حسین بـُر". یعنی کسی که سر حسین را بریده. بعد با افتخار رفتید مکه و لباس حج پوشیدید و در تلویزیون عربستان بعنوان حاجی ظاهر شدید و در جنگ مذهبی بین جمهوری اسلامی و عربستان طرف عربستان را گرفتید. کاری که از یک سکولار دمکرات بعید بود. بعد شما را از کنگره سکولار دمکرات ها اخراج کردند و شما هم بلافاصله به کنگره ای که خودتان سالها رئیس شورای هماهنگی آن بودید بدترین و زشت ترین حملات و توهین ها را کردید. توهین های فاشیستی و شونیستی و فارس و شیعه و از این قبیل که الان به ..

بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو فردا می زنید.

شما ادعا می کنید یک روزنامه نگار قدیمی هستید (این را من نمی دانستم) ولی متاسفانه بار معنایی واژه هایی نظیر "فاشیسم یا فاشیزم" را اصلا درک نمی کنید. و اتهاماتی نظیر "شوونیزم و فاشیزم کامل" به دلیل عصبانیت را مثل نقل و نبات به مخالفان خود یا به کسانی که شما را دعوت نمی کنند می چسبانید. چرا باید از کسی دعوت کنند که حتی معنی واژه هایی نظیر شونیزم و فاشیزم را درک نمی کند و خیلی زود عصبانی می شود؟ و در مبالغه و اغراق گویی حد و مرز نمی شناسد. من هم بخدا اگر جای مسئولین این رسانه ها می بودم هرگز چنین شخصی را برای بدنام کردن رسانه ام دعوت نمی کردم. دوست قدیمی، کمی به خود آئید !

شما حتی معنی و فرق بین "کفتگو" و "اعتراض" و "مذاکره" را نمی فهمید. نوشته اید " من با مقامات هر دو مملکت در این باره هم مذاکره داشته‌ام". مگر شما نماینده یک دولت هستید که با مقامات انگلیس و آمریکا "مذاکره" داشته اید؟ این هم از آن حرفهائیست که من از شما زیاد شنیده ام. همیشه مشغول "مذاکره" با مقامات کشورهای مختلف هستید و حتی به آنها درس مدیریت می دهید. این را خودم بارها از شما شنیدم. دوست قدیمی، کمی به خود آئید ! بخدا این حرفها شگون نداره. مردم اینقدر نادان و ابله نیستند.