Skip to main content

یک سوال از آقای حاجی حسین بر

یک سوال از آقای حاجی حسین بر
Anonymous

یک سوال از آقای حاجی حسین بر
آیا بی بی سی و صدای آمریکا به تازگی فاشیست و شونیست شده اند یا از اول بوده اند. آیا زمانی که شما را به برنامه هایشان دعوت می کردند و شما هم جز تشکر و تعریف و تمجید و از دعوت شما ممنونم و متشکرم (تا همین سال پیش) چیز دیگری نداشتید بگوئید. حالا که شما از همه جا حذف شده اید و شما را دعوت نمی کنند ناگهان این رسانه ها فاشیست شدند؟ چرا در همان زمانهایی که در آنها ظاهر می شدید انتقاد نکردید؟ شما هفته پیش به همه ایرانیان شدیدن حمله کردید و دشنام دادید. دو هفته قبل از آن به اهل سنت حمله کردید و در مقاله خود که در ایران گلوبال نیز موجود است آنها را گوسفند خواندید که به قصاب خود رای می دهند.

همه نوشتارهای شما مملو از نفرت پراکنی، خصومت های شخصی، ترویج جنگ قومی و مذهبی و خودمحوری مطلق حول شخص شخیص خود شماست. بجز دوتا آذری تجزیه طلب مشکوک هیچکس

از مطالب شما دفاع نمی کند. چون هیچ انسان با شخصیت و خردمند و بالانس و معتدلی از خشونت و فحاشی و نفرت افروزی ضدانسانی و قبیله ای دفاع نمی کند. اگر راست می گوئید کمی از وهابیت عربستان سعودی که مادر داعش و بوکوحرام و القائده و طالبان و هزاران جک و جانور وحشی و جنایتکار دیگر است انتقاد کنید.

خدا پدر و مادر کیانوش توکلی و همکارانش را بیامرزد که این پلاتفرم مجانی را برای گسترش نفرت پراکنی و ایجاد جنگ قومی و مذهبی در اختیار شما گذاشته. برو خدا را شکر کن. می ترسم از این همه سرخوردگی و خشم و عصبیت خدای ناکرده مشکل صحتی برایتان پیش بیاید که امیدوارم نیاید. اما خشم و نفرت کور متاسفانه خود شخص را مثل خوره از درون می خورد و باعث بروز و یا تشدید هزار و یک مشکل جسمی و روحی و روانی می شود.