Skip to main content

جالبه که شما بلوچهای کپر نشین

جالبه که شما بلوچهای کپر نشین
Anonymous

جالبه که شما بلوچهای کپر نشین را با ترکهای آذری که بالاترین پستها را در کشور دارند و همه کاره مملکت هستند در کنار هم می گذاری!
تبریز و آذربایجان توسعه یافته ترین منطقه ایران است که ورود و اشتغال بلوچ و سنی به آنجا عملا ممنوع است. یعنی چون آذربایجان منطقه ای است که از همان ابتدا اسکان مهاجران افغان و عراقی آنجا ممنوع بود این پان ترکها ، بلوچها و حتی کردها را به اسم افغانی و عراقی دستگیر و اخراج می کنند.

باز هم برای کسانی ناله و فغان سر می دهی که ربطی به شما ندارند. از آن یک میلیون کشته و زخمی جنگ ایران و عراق اسم 10 بلوچ را می توانی نام ببری؟! در زمان جنگ شما بلوچها و دیگر سنیها تنها نظاره گر بودید و به اندازه انگشتان دو دست هم شهید در راه وطن نداشتید. در زمانیکه جوانهای ایرانی برای دفاع از کشور می جنگیدند شماها فقط زاد و ولد انبوه می کردید و البته بخاطر جنگ در غرب کشور و بی توجهی به مرزهای شرقی تعداد انبوهی از پاکستان به ایران مهاجرت غیر قانونی کردید و هنوز هم اکثرتان مهاجر غیر قانونی هستید. بعد از جنگ بخاطر مشکلات اقتصادی دولت سیاست کنترل جمعیت را اجرا کرد و برای بقول شما فارسها و شیعه ها که نقش اصلی در تولید و کشاورزی و صنعت و فرهنگ و تمدن ایران داشتند 2 بچه را کافی اعلام کرد اما شماها باز به تولید انبوه بچه اقدام کردید و آنها را به تهران و دیگر شهرهای بزرگ فرستادید و امروز طلبکارید که در تهران فلان تعداد سنی وجود دارد در حالیکه همه مهاجرانی هستند که بجز آسیب اجتماعی ثمر دیگری ندارند.
ایران کشور ایرانیان است و نه مهاجران تازه از راه رسیده ای مثل شما یا ترک و کرد و ... یا به سرزمین آبا و اجدادی خود بازگردید و در کنار همتباران باشید یا به همین حقوق شهروندی و حداقلهای امنیت و آب و نان و امنیت در ایران قانع باشید و دست از سیاست صهیونیستی- وهابی، 4 زن و 40 بچه بقصد تصاحب نرم ایران بردارید. شما اگر 99 درصد جمعیت کشور هم بشوید همچنان مهمان هستید و حقی برای تصمیم گیری درباره خانه میزبان ندارید بویژه اینکه نقشی هم در تاریخ و تمدن و اقتصاد و کشاورزی و صنعت ندارید بجز قاچاق سوخت و قاچاق انسان و قاچاق مواد و البته کشتن سربازان وظیفه و معلمان و پزشکانی که برای خدمت به شما می آیند. البته تهدید و ترور مسئولان ثبت احوال که حاضر نبوده و نیستند که به بلوچهای پاکستانی شناسنامه بدهند نیز جزو هنرهای شماها می باشد
البته همین مذهب سنی گیری را هم مدیون دانشمندان و علمای فارس هستید! تمام کتب اصلی فقه و حدیث سنیها را فارسها نوشته اند ( بخاری و ترمذی و نیشابوری و ... روسای بیشتر مذاهب سنی فارس هستند) و عجیب که از این یک میلیارد سنی می خواهید ولی نعمتان خود را نابود کنند؟!
نمی دانم چه اجباری به هموطنی اجباری با ما دارید؟ بهتر نیست بروید در جوار همان یک چهارم بلوچ عضو خانواده سلطنتی سعودی مقیم شوید؟