Skip to main content

گوشه ای از جنایات آخوند

گوشه ای از جنایات آخوند
بهمن موحدی(بامدادان)

گوشه ای از جنایات آخوند خلخالی از زبان خودش :
"« برای خیلی از همکارانم سوال بود که چگونه می‌شود این‌ها را سر جایشان نشاند. عصر از پیش امام بازگشته بودم..... داشتیم می‌آمدیم داخل کوچه منزل که از شیشه ماشین دیدم دوتا بچه پانزده - شانزده ساله گویا مخفیانه چیزی با هم رد و بدل کردند. دستور دادم بگیرند و بگردندشان ببینم ماجرا چیه. خودم از کیف پسره این روزنامه مجاهدین را در آوردم. یادم هست فامیلش شریعتی بود... همانجا پسره را با گلوله زدم و به همراهانم گفتم اینجوری باید با این جانوران برخورد کرد!"»
بله؛ به همین راحتی این آخوند رذل و کثیف ، یک نوجوان مجاهد را به جرم حمل روزنامه ! به شهادت می رساند. دادگاههای چند دقیقه ای آخوند خلخالی جنایتکار و تیرباران انقلابیون در کردستان انقلابی و ترکمن صحرا و خوزستان و تا خراسان و سرتاسر پهنۀ ایران زمین را همگان به خاطر دارند. این آخوند رذل

همه جا را به خون جوانان و آزادگان رنگین کرد.
آخوند خلخالی ، یک آخوند به شدت ایران ستیز بود . او کورش را «سفاک و خونریز» می نامید و به لواط و بی‌بندوباری متهم می کرد!خلخالی همچنین قصد داشت تخت جمشید را با خاک یکسان کند.
جنایات خلخالی در ترکمن صحرا نیز بر هيچ كس پوشيده نیست. خلخالي به ترکمن صحرا اعزام می شود و به فاصلۀ كوتاهی اجساد تيرباران شدۀ قهرمانان مردم تركمن‌صحرا‌، رفقای شهید توماج، مختوم، واحدی و جرجانی زير پلی در نزديكی های گنبد پيدا می شود. بعدها خلخالی به تيرباران رهبران خلق تركمن اعتراف می کند و پرده از اين جنايت رژيم برمی دارد.
خلخالی در دهۀ سیاه 60 از وابستگان باند خط امامی ها بود(اصلاح طلبان امروزی) و در دوران آخوند محمد خاتمی نیز از مدافعان سرسخت این آخوند شیاد و باند به اصطلاح اصلاح طلبان بود و جالب است که پس از مرگ خلخالی، آخوند خاتمی ضمن تسلیت و اظهار ناراحتی از فقدان خلخالی و در وصف این آخوندمتعفن و کثیف با آن کارنامۀ سیاه از چنان کلماتی استفاده کرد که بهت و شگفتی طرفدارانش را نیزبرانگیخت. پس از مرگ آخوند خلخالی، مجمع روحانيون مبارز که آخوند محمد خاتمی، از اعضای شاخص آن بود، از او به عنوان ياور صديق خمينی و خدمتگزار ايثارگر مردم اسم برد و ازهمگان دعوت کرد که درمجلس ترحيم او شرکت کنند.نمايندگان زيادی از طرف دولت آخوند محمد خاتمی در مراسم تشييع جنازۀ خلخالی حضور يافتند از او تجليل کردند و به عزاداری پرداختند.
ایمان دارم رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی به دست دشمن واقعی خود که همانا خلق ایران باشد سرنگون خواهد و خامنه ای جنایتکار مجازات خواهد شد واستخوانهای خمینی و خلخالی خون آشام از گور بیرون آورده می شود وجلوی حیوانات انداخته خواهد شد.
درود بر خلق ایران
پاینده باد ایران
مرگ بر رژیم ضد خلقی جمهوری اسلامی