Skip to main content

تمامی مردم ایران با

تمامی مردم ایران با
بهمن موحدی(بامدادان)

تمامی مردم ایران با آسیمیلاسیون فرهنگی آخوندهای ضدبشر وضد ایرانی مواجه هستند، نه فقط سا کنین مناطق اتنیکی. رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی ، به دلیل ماهیت ضدخلقی اش با همۀ اقوام ایرانی در جنگ و ستیز است. عرب یا بلوچ یا کرد برایش فرق ندارد. هر قومی که در هژمونی پذیری فرهنگ منحط آخوندی حرف و نظری داشته باشد توسط این رژیم به‌شدت سرکوب می‌ شود. رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، رژیمی شوونیست وناسیونالیست وپان فارس نیست؛ وهرکسی که به رژیم اسلامی حاکم بر ایران، شوونیست یا ناسیونالیست وپانفارس بگوید باید گفت که به معنای واقعی کلمه بیسواد است، جمهوری اسلامی، رژیمی پان اسلامیست وفرقه گرای شیعی وعظمت طلب اسلامی است. در ایرانِ تحت حاکمیت آخوندها فردی به خاطر نژاد وقومیت وزبان خود مورد ستم قرار نمی گیرد، ما در ایران با ستم مضاعف مذهبی ودینی از سوی آخوندها مواجه هستیم، همانطور که می بینیم کردها

و بلوچها وترکمن ها به خاطر مذهبی که دارند تحت ستم مضاعف قرار دارند، این هموطنان شریف ما به خاطر سنی مذهب بودن زیر تیغ آخوندهای ضدبشر قرار دارند. در ایرانِ تحت حاکمیت آخوندهای ضدبشر، بهایی ها ومسیحی ها ویهودی ها وزرتشتی ها ودرویش ها (اهل حق)ونوکیشان مسیحی تحت ستم مضاعف دینی قرار دارند ومورد آزار واذیت قرار می گیرند و انواع محرومیتهای اجتماعی ، ظالمانه بر آنها روا داشته می شود واین اصلا ربطی به فارس بودن وغیر فارس بودن ندارد. همچنین رژیم به باورمندان به ایدئولوژیها ومکاتب فکری وسیاسی وفلسفی مختلف مانند کمونیستها و آته ایستها نیز ظلم روا می دارد و آنها را تحت تعقیب قرار می دهد.
همانطور که گفتم تمامی خلق ایران با آسیمیلاسیون فرهنگی رژیم اسلامی حاکم بر ایران مواجه هستند وفارس وغیر فارس هم ندارد
رژیم 39 سال است که می خواهد فرهنگ منحط وپوسیده وگندیده خود را به زور به خلق ایران تحمیل کند وهمگون سازی فرهنگی کند که البته با مقاومت خلق ایران مواجه شده است. آسیمیلاسیون به هیچ وجه فقط مربوط به مسائل اتنیکی نمی شود در ایرانِ تحت حاکمیت آخوندها هر فردی که نخواهد فرهنگ وهژمونی رژیم را بپذیرد و آسیمیله نشود با سرکوب رژیم مواجه می شود وهیچ امکان حیاتی در جامعۀ رسمی نمی یابد، تمامی راههای پیشرفت بر او بسته می شود وهمچنین تمام درهای مشاغل دولتی را براو که هر چقدر هم مستعد باشد می بندند و جهت اخراج او از مشاغل وحوزه های غیردولتی نیز از طریق روش های پنهان ویا آشکار، نرم ویا سخت اقدام می کنند واگر فرد به عقیده خود اصرار بورزد ومقاومت کند موجودیت فیزیکی او به خطر می افتد. پیام آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی به خلق ایران اینست که یا آسیمیله می شوید وفرهنگ ما را می پذیرید وهمگون می شوید واگر نپذیرفتید گرسنه وبیکار وفقیر خواهید ماند ویا سر به تن شما نخواهد ماند. همانطور که گفتم آسیمیلاسیون در ایران ربطی به گروههای اتنیکی ندارد وتمامی جامعۀ ایران را در بر می گیرد.
در ایران، کارگران شریف ومظلوم ومحروم ما به شدت تحت ستم رژیم ضد کارگری جمهوری اسلامی قرار دارند. خط فقر در ایران سه ونیم میلیون تومان است در حالی که اکثریت کارگران 900 هزار تومان حقوق در یافت می کنند یعنی یک پنجم میزان خط فقر در ایران!!! تازه آنهم اگر سر موعد حقوق را بدهند معمولا با تاخیر سه الی چهار ماهه ویا بیشتر به کارگران حقوق می دهند. وضعیت زنان کارگر نیز وحشتناک است وهیچ نوع بیمه ای ندارند گزارش شده در کارگاههایی به زنان کارگر ماهیانه 200 هزار تومان حقوق می دهند!!! در ایران، کارگران برده وار زندگی می کنند و وضعیت کارگران ایران از وضعیت کارگران اروپایی در قرن 18 میلادی بدتر است.
وضعیت دهشتناک وبرده وار کارگران در ایران ربطی به فارس بودن وغیر فارس بودن ومرکز نشین وغیر مرکز نشین بودن ندارد تمامی کارگران ایران به یک اندازه تحت ستم قرار دارند، البته همانطور که عرض کردم مناطقی مثل کردستان وبلوچستان وترکمن صحرا به خاطر سنی مذهب بودن تحت ستم مضاعف قرار دارند وطبیعتاٌ کارگران این مناطق ستم بیشتری را متحمل می شوند.
با ایمان به پیروزی محتوم خلق قهرمان ایران وسرنگونی رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی.