Skip to main content

ترک بودن خلخالی، نباید

ترک بودن خلخالی، نباید
بهمن موحدی(بامدادان)

ترک بودن خلخالی، نباید دستاویزی برای حمله به هموطنان شریف ترک ما شود. همین خلخالی و ملاحسنی و موسوی تبریزی و اردبیلی بسیاری از کمونیستها و مجاهدین آذربایجانی را به شهادت رساندند. خلخالی هیچ فرقی با همپالگی های خود مثل لاجوردی ، گیلانی ، ری شهری، رئیسی، پورمحمدی و... نداشت . همگی این جانوران از یک جنس بودند و از شاگردان خمینی خون آشام.
باری ، کسانی که به بهانۀ خلخالی و با ماسک ایران دوستی به هموطنان ترک ما توهین می کنند و کسانی هم که با ماسک هویت خواهی ترکی دم از جنگ ترک و فارس می زنند و می گویند که: "ما همیشه جنگ ترک وفارس داریم "، بدون هیچ شک و تردیدی از مزدوران رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی می باشند.
خلخالی و لاجوردی و گیلانی و... شاگرد مكتب خمينی جلاد بودند و زادگاه و قومیت آنها ربطی به اعمال ننگین شان نداشت. رژیم آخوندی با ترویج مزخرفات و اباطیلی مانند "جنگ ترک و فارس" و موضوعاتی از

این دست قصد دارد اذهان مردم را از جنایات و غارتگری های خود منحرف کند و همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان را نابود کند.
تنها راه نجات ایرانیان، سرنگونی تمام و کمال رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی است و بس. مردم ایران درگیر سفاکترین و خونخوارترین دیکتاتورهای طول تاریخ بشریت قرار گرفته‌اند. رژیمی که 39سال شکنجه و اعدام برپا کرد، سعی و تلاش بسیار نمود که ایران و ایرانی را نابود کند، سهمگین‌ترین هجوم فرهنگی را به ملت با فرهنگ هزاران سالۀ ما تحمیل کرد، تا صدای هر اعتراضی را در گلو خفه کند، تا بساط خلافت شیعۀ اسلامی چند صد ساله را پایه‌ریزی کند. حکومتی که با قساوت و بی‌رحمی پاکترین فرزندان این مرز و بوم را به واهی‌ترین اتهامات به خاک و خون کشیدند، مخوفترین سیتمهای امنیتی را برپا کردند. پس نتیجه می گیریم که باید با یک همبستگی ملی بی نظیر این رژیم قرون وسطایی را سرنگون کرده و به زباله دان تاریخ بیاندازیم.